![]() |
"Au secours Mathilde, Ter Hulpe ..."
1 Bijlage(n)
Er is paniek in Laken /Laeken .
Zelfs Philippe/Filip begint te beseffen dat er geen nieuwe federale regering meer komt en hij begint te vrezen voor zijn jaarlijkse dotatie. "Wie beter dan mijn "vrouwtje" Mathilde kan die koppige Vlamingen, die toch wel een eigen land willen zeker, terug in de Belgische schaapstal krijgen." Bijlage 111248 Moet hij gedacht hebben . En zo geschiede. Mathilde werd opgetrommeld en moet wekelijks op de Vlaamse TV komen . "Bart Peeters en Nora Gharib pakken uit met een grote naam in hun één-programma ‘Merci voor de Muziek’. Niemand minder dan koningin Mathilde zal zeven weken lang een gesprek voeren met kinderen die elk op hun manier gepassioneerd zijn door muziek" https://www.hln.be/showbizz/tv/konin...ziek~af3f139f/ De grote verliezer hier is Bartje Peeters . Die zal heel wat krediet verloren hebben bij zijn Vlaamsgezinde fans. Spijtig voor hem. |
Citaat:
p.s. Vandaag ligt het niveau van nihilisme en zeker het negativisme verschrikkelijk hoog bij mij, hoe kan dat ook anders tegenwoordig? :| |
Citaat:
Zodoende kan het geld van hun jaarlijkse dotatie besteed worden aan hen die het echt nodig hebben. |
.
|
Citaat:
Monarchie om toch maar in het gevlei te komen bij hun Vlaamse onderdanen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou ze?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Verwijs naar vive le velo Duidelijk charmeoffensief naar de Vlamingen Maar ik denk dat weinig invloed zal hebben |
Citaat:
En de andere voorspellingen zullen ook nog wel uitkomen ,geduld . |
Citaat:
Dat zou haar sympathiek maken . |
Citaat:
Het kalf is verdronken voor de Monarchie. En dan te bedenken dat het door de Vlamingen van de jaren 50 is dat er hier nog een Monarchie is. De Walen hebben hen toen weggestemd. Moest er nu terug een referendum komen ,zou de uitslag juist omgekeerd zijn volgens mij. Er door in Wallo-Brux en ferm gebuisd in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be