![]() |
Rzoska en Almaci strijden om voorzitterschap Groen
BRON
Geen Calvo helaas. :-P Rzoska lijkt mij een gematigder figuur dan Almaci en roept minder weerzin op. Hij zou van Groen wel eens de leidende partij op links kunnen maken. |
Citaat:
Wat groen daarnaast nog allemaal promoot is eerder gepruts in de marge dat ons meer ergert dan helpt. |
Citaat:
Typerend vond ik tijdens het interview (Almaci op net nieuws VRT) was " de winst van extreem rechts". Bij verkiezingen van een voorzitter van een partij kom je toch met een concept naar voor van hoe je je eigen partij ziet, en niet direct beginnen te kakkelen over ander politieke partijen...toch ? |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet uitgaan van je eigen sterkte als je zo'n belangrijke functie wilt claimen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een slecht theater. Die twee zitten inhoudelijk exact op dezelfde lijn. Niks geleerd van de afgang van 26 mei. Dezelfde wijn in dezelfde zakken.
|
Citaat:
Stel je voor, politici met verstand en hun voeten op de grond... Dat is om meer schrik van te hebben dan van Stalin en Hitler samen. |
ik zit met een dubbel gevoel. Die Rzoska lijkt me wel een ok kerel te zijn, waarmee te spreken valt. Langs de andere kant is het natuurlijk wel dolletjes indien de Turkse krijster aan de macht blijft, dan gaan ze nooit ene stap nog vooruit zetten.
|
Zo lang Groen de Belgicistische koers van Ecolo blijft volgen,
zullen ze blijven Smurfen rond de 10%. Gelukkig weten ze dit niet :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Fanatici. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probleem is ook: een licentiaat geschiedenis en een licentiate cultuurwetenschappen? :x Bij een ‘Groene’ partij verwacht je iemand die wetenschappelijk onderlegd is. |
Een Turkse of een Pool. Dan toch liever een Europeaan, een Pool dus.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be