![]() |
Sire geef me 100 dagen om niets te doen.
De informateurs Reynders en Van de Lanotte hebben nu reeds 100 dagen met hun duimen gedraaid en letterlijk niets gepresteerd.
Als beloning mogen ze er nog eens een maand bijdoen van Philippe/Filip. De toestand is hopeloos en verloren voor de Belgicisten :-) https://www.lalibre.be/belgique/poli...78e22ea7d44c8c "Les informateurs Didier Reynders et Johan Vande Lanotte feront un "rapport final" au plus tard début octobre en vue de la formation prochaine du gouvernement fédéral. Le roi Philippe les a chargés lundi de "dégager des points de convergence" permettant d'entamer cette formation. Les informateurs ont fait rapport au Roi pour la sixième fois depuis leur désignation le 30 mai." |
Zoals op de unief. Het academiejaar begint ook maar pas op 1 oktober.
|
Citaat:
zelfs gebuisd zijn in de faculteit van "Pol en Soc" :roll: |
Worden die 2 sjarels daar eigenlijk voor betaald? Of doen ze dat uit "staatsmanschap".
|
Citaat:
|
Citaat:
De "keizer van Oostende" daarentegen was slim maar wilde te rap te rijk zijn en had wat last van zijn nekske.. Reynders zal wel positief geweest zijn voor de eenheid in dit land bij VDL "zoek" ik nog altijd de positieve bijdrage. |
Citaat:
Wie zijn nek uitsteekt met wit vlagje, wordt geschoten door eigen kamp Aan beide kanten Dewever zal zijn confederalisme krijgen |
Het wordt stilaan "Sire, geef me honderd jaar"
|
Citaat:
|
ondertussen lopen de vijf overlopers zich al warm om over te lopen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Kaproen & zijn mystieke overlopers niet rap uit de kast gaan komen is de regering Jambon I straks ingezworen, en komt er weer geen onafhankelijkheidsverklaring + uitroeping van de republiek... :-( |
Citaat:
Ik zou eerder aan de witte vragen naar omstandigheden Ik gok op een federale regering zonder Vlaams meerderheid En u vraagt datum? Een beetje lachend bedoeld wellicht van u Tja, de spreuk. Wie laatst lacht. ..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Waalse regering is er, de Vlaamse regering komt er. De Federale regering komt er ook. Wees niet ongeduldig, dat is nergens goed voor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be