![]() |
Kristof Calvo: “Te veel campagne gevoerd voor mezelf, te weinig voor België”
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09/10/kristof-calvo/
't Grienende kalf van Mechelen komt weliswaar tot bepaalde inzichten, maar echt om van naar huis te schrijven is dit bepaald niet. Sterker nog, hij toont weer eens glansrijk aan wat voor een kalf hij eigenlijk is... |
Citaat:
Dan zakt Groen nog onder de kiesdrempel .:-) In zijn Catalaanse familie is hij de enige die tegen de Catalaanse onafhankelijkheid is. Van Ecolo moet hij immers tegen de Vlaamse onafhankelijkheid zijn , dus moet hij ook tegen de Catalaanse onafhankelijkheid zijn :roll: |
Ik kan er niets aan doen, ik vind de man één van de walgelijkste parvenu's van de Belgische politiek.
Dat wil wat zeggen niet waar. |
Om tot die juiste conclusie te komen, had hij drie maanden tijd nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat die jongen trouwens maar doodleuk verder doen zoals hij bezig was, hij is een meester in het ten gronde richten van zijn partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af of Groen wel een deftige studiedienst heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Laat hem rustig verder hun overwinningsnederlaag verder uitdiepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hebben ze bij Groen echt niemand met een economische opleiding in de rangen, denk ik dan ... |
Citaat:
|
Arme Calvo.
Een gebroken man. Komt hij nooit meer te boven. Met de smikkel tegen de muur, uitgelachen door zowat iedereen. De normale mens wordt hier fanaticus, maar dat was hij al, daarom werkt zijn systeem niet meer fatsoenlijk, hij gelooft nu zelfs zijn eigen leugens niet meer. Met verdwazing geslagen blijft hij stamelend achter, niet genoeg aan Belgie gedacht... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be