Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Koningskinderen studeren op onze kosten in dure privé -scholen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250022)

Witte Kaproen 11 september 2019 11:46

Koningskinderen studeren op onze kosten in dure privé -scholen

Als Philippe/Filip en Mathilde het nodig vinden om hun kinderen naar dure privé-schoen te sturen is dat hun zaak.

Maar waarom moet de rekening voor die dure privé -scholen betaald worden door de hardwerkende Vlamingen?:roll:

Is de jaarlijks Koninklijke dotatie nog niet hoog genoeg?

https://www.hln.be/showbizz/royalty/...ffb5/#comments

"“Ouders moeten 2.000 euro betalen bij de inschrijving van hun kind, en daar komt 39.515 euro per schooljaar bij aan leergelden”, aldus de royaltywatcher. “Als Gabriël bijles moet krijgen, kan er bovendien nog eens 20.000 euro per jaar bijkomen"

" De schoolrekeningen van de kinderen van Filip en Mathilde worden via de civiele lijst betaald, en dat geld komt er dankzij de belastingbetalers. Uiteindelijk is prinses Eléonore (11) het enige van de vier kinderen van ons vorstenpaar dat nog ‘gewoon’ openbaar onderwijs volgt. "

Hoogste tijd voor de Vlaamse onafhankelijkheid zodat de Koninklijke familie haar dure privé-scholen zelf betaalt.

Skobelev 11 september 2019 12:29

Die twee zullen het verschil niet maken. Vanmorgen om 05.00 uur in het nieuws op radio 1 wist men te vertellen dat er hier 100.000 aangespoelde niet begeleide minderjarigen school lopen. 100.000 die de taal noch de cultuur begrijpen.

Anna List 11 september 2019 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9111422)
Die twee zullen het verschil niet maken. Vanmorgen om 05.00 uur in het nieuws op radio 1 wist men te vertellen dat er hier 100.000 aangespoelde niet begeleide minderjarigen school lopen. 100.000 die de taal noch de cultuur begrijpen.

die kunnen toch niet allemaal in de prostitutie terecht komen hé ...

t zal rap zijn van 'voor nen euro moogde mijn muizeke eens zien' ... :?

Skobelev 11 september 2019 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9111428)

Misschien kan onze Henri dan ook eens tegen gunsttarief bij de hoeren gaan? Vraag/aanbod.

Xenophon 11 september 2019 12:37

Citaat:

Amai, jij was nog laat wakker.

Skobelev 11 september 2019 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9111441)
Amai, jij was nog laat wakker.

Nope, vroeg op en al in de wagen om de file te vermijden. ;-)

geertvdb 11 september 2019 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9111376)
Als Philippe/Filip en Mathilde het nodig vinden om hun kinderen naar dure privé-schoen te sturen is dat hun zaak.

Maar waarom moet de rekening voor die dure privé -scholen betaald worden door de hardwerkende Vlamingen?:roll:.

de 'hardwerkende vlaming' is een mythe.

de juiste terminologie is 'hardwerkende Brabander'. de Westvlamingen en Limburgers zij luiaards die al decennia parasiteren op het belastingsgeld van de Brabander. en de Oostvlaming.

ik pleit voor het herstel van het hertogdom brabant, dat al bestond sinds de 8e eeuw. met Antwerpen als hoofdstad.

The Paulus Experience 11 september 2019 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9111428)

Daar zit jij op te hopen hé

Anna List 11 september 2019 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 9111495)
Daar zit jij op te hopen hé

no tx

grootste voldoening is volgens mij toch verleiden, betalen lijkt me echt maar niks aan. just het plezantste deel zou je overslaan? why?

Tavek 11 september 2019 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9111500)
no tx

grootste voldoening is volgens mij toch verleiden, betalen lijkt me echt maar niks aan. just het plezantste deel zou je overslaan? why?

Ik begrijp die gasten die betalen voor sex ook niet.

De daad zelf is overrated, het hele proces er naar toe is net de fun. De erotische spanning.

Witte Kaproen 11 september 2019 16:21

Citaat:

Maar die krijgen ieder geen dotatie van 900.000 € per jaar en gaan naar geen peperdure privé-school die dan boven die hoge dotatie nog eens door ons moet betaald worden .:roll:

Skobelev 11 september 2019 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9111668)
Maar die krijgen ieder geen dotatie van 900.000 € per jaar en gaan naar geen peperdure privé-school die dan boven die hoge dotatie nog eens door ons moet betaald worden .:roll:

Tel alles maar eens samen voor die 100.000...:?

Witte Kaproen 11 september 2019 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9111697)
Tel alles maar eens samen voor die 100.000...:?

Inderdaad die komen er dan nog eens bovenop.

Betaal maar belastingen Brave Vlaming.

Rahowa 11 september 2019 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 9111463)
de 'hardwerkende vlaming' is een mythe.

de juiste terminologie is 'hardwerkende Brabander'. de Westvlamingen en Limburgers zij luiaards die al decennia parasiteren op het belastingsgeld van de Brabander. en de Oostvlaming.

ik pleit voor het herstel van het hertogdom brabant, dat al bestond sinds de 8e eeuw. met Antwerpen als hoofdstad.

West-Vlaanderen heeft nochtans een extreem lage werkloosheidsgraad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be