![]() |
Koningskinderen studeren op onze kosten in dure privé -scholen
Als Philippe/Filip en Mathilde het nodig vinden om hun kinderen naar dure privé-schoen te sturen is dat hun zaak.
Maar waarom moet de rekening voor die dure privé -scholen betaald worden door de hardwerkende Vlamingen?:roll: Is de jaarlijks Koninklijke dotatie nog niet hoog genoeg? https://www.hln.be/showbizz/royalty/...ffb5/#comments "“Ouders moeten 2.000 euro betalen bij de inschrijving van hun kind, en daar komt 39.515 euro per schooljaar bij aan leergelden”, aldus de royaltywatcher. “Als Gabriël bijles moet krijgen, kan er bovendien nog eens 20.000 euro per jaar bijkomen" " De schoolrekeningen van de kinderen van Filip en Mathilde worden via de civiele lijst betaald, en dat geld komt er dankzij de belastingbetalers. Uiteindelijk is prinses Eléonore (11) het enige van de vier kinderen van ons vorstenpaar dat nog ‘gewoon’ openbaar onderwijs volgt. " Hoogste tijd voor de Vlaamse onafhankelijkheid zodat de Koninklijke familie haar dure privé-scholen zelf betaalt. |
Die twee zullen het verschil niet maken. Vanmorgen om 05.00 uur in het nieuws op radio 1 wist men te vertellen dat er hier 100.000 aangespoelde niet begeleide minderjarigen school lopen. 100.000 die de taal noch de cultuur begrijpen.
|
Citaat:
t zal rap zijn van 'voor nen euro moogde mijn muizeke eens zien' ... :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de juiste terminologie is 'hardwerkende Brabander'. de Westvlamingen en Limburgers zij luiaards die al decennia parasiteren op het belastingsgeld van de Brabander. en de Oostvlaming. ik pleit voor het herstel van het hertogdom brabant, dat al bestond sinds de 8e eeuw. met Antwerpen als hoofdstad. |
Citaat:
|
Citaat:
grootste voldoening is volgens mij toch verleiden, betalen lijkt me echt maar niks aan. just het plezantste deel zou je overslaan? why? |
Citaat:
De daad zelf is overrated, het hele proces er naar toe is net de fun. De erotische spanning. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Betaal maar belastingen Brave Vlaming. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be