![]() |
Nieuwe peiling: vb de grootste, FORZA flandria in zetels waarschijnlijk mogelijk
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sp-a~a8e15ff7/
Gezien de daling van nva hier kleiner is dan de winst van vb, geraken ze er wel qua zetels vermoed ik? Deze peiling te zien, zorgt voor 1 zekerheid. Er komen geen nieuwe verkiezingen |
De NVA en de PS maken het VB slapend rijk door hun spelletjes.
De anti-politiek wint. Het is tijd dat er beleid wordt gevoerd. |
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=250045 |
Citaat:
|
Citaat:
|
leve belgie
hahahahaha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het VB is de grote winnaar in deze peiling. 't Coiffeurke heeft een punt. Het VB als grote winnaar van de verkiezingen had moeten serieus betrokken worden in het bestuur van een komende regering. Zeker als het VB zich redelijk heeft opgesteld. En dat laatste weet ik dus niet. Winnaars moeten die kans krijgen, ook als zien we dit niet zo graag van sommige winnaars. Anders zijn verkiezingen zinloos. Maar maak u geen illusies. Volgende verkiezingen zal het VB wellicht nog wat winnen zoals ik ook in een vorige post stelde. En daarna ook voor het VB: HOLDERDEBOLDER de berg af! |
Citaat:
dat is een meerderheid aan zetels zou ik dan toch Vlaamse onafhankelijkheid meemaken in mijn leven ? Iemand een tip ? Een erg goede Vlaamse schuimwijn die ik in frigo kan zetten ? |
De Vlaamse onafhankelijkheid is onafwendbaar. Net als Schotland en Catalonië overigens.
|
Citaat:
Dan is de Vlaamse regering zo gevormd. |
Citaat:
Dat zeggen we hier al lang;tot ongeloof van de Belgicisten .:-) |
Citaat:
|
DE PS zal moeten onderhandelen nu en aangezien het anti Belgische front sterker aan het worden is zit NVA in een sterke positie om te onderhandelen.
|
Citaat:
België is een leeglopend vat speel maar gerust uw muziekje terwijl de titanic zinkt de kans is groot dat Witte Kapoen zijn 5 overlopers wel eens vlug kunnen kiezen voor een reddingsloep |
Citaat:
De rest is praat tegen de vaak. :twisted::-P:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be