![]() |
Volksmenner Hedebouw: De N-VA is een hold-up aan het plegen. Dat maakt me woedend’
De verschillen in scores tussen de PTB en PVDA zullen hem waarschijnlijk niet opgevallen zijn.
En de SP.A probeert deze partij achterna te doen. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...dend~afbf955d/ |
Citaat:
|
Hedebouw speelt precies dezelfde spelletjes als diegenen die hij nu alweer zwart aan het maken is, hij is geen haar beter dan Di Rupo en de PS, hij heeft alleen maar een grotere muil.
En het land splitsen is niet wat de mensen willen? Kijk naar de uitslag in Wallonië en naar die in Vlaanderen en trek daar uw conclusies uit Hedeclown. |
Hij wou niet meebesturen, maar hij draait het om.
Leep. |
Citaat:
|
Om te voorkomen dat extreemrechts zo goed scoort, moeten linkse partijen meer durven. “Mijn partij durft wel. We zijn daarvoor ook beloond”, zegt Hedebouw. “We moeten weer linkse taal durven spreken. Zég dat de rijken meer moeten betalen. Zég dat er openbare bedrijven nodig zijn. Zég dat de ontslagronde van KBC niet kan.”
Ik ken niemand die voor KBC werkt, rechtstreeks of onrechtstreeks die qua inkomen niet bij de rijken te klasseren valt. |
Citaat:
En verder heeft hij al voor de verkiezingen gezegd, nooit met PVDA. Waarom zou PVDA zijn tijd verdoen met een partij die enkel uit is op het verrijken van de groten en het verarmen van diegenen die amper of niet het einde van de maand halen met hun loon? |
Citaat:
Bij KBC zit een groot deel van de 57+'ers thuis met behoud van loon op hun pensionering te wachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat de PS drie keer heeft geprobeerd om met de PTB toch maar een akkoord te vormen. Waaruit is volgens u gebleken dat er ooit een miniscule opening van die laatste was? In Meulebeek ging Moreaux ze ook wel eens even snel aan boord halen. Niet dus. |
Citaat:
Politici, veel muilen en grote hopen schijten, is alles wat ze kunnen, zei mijn grootvader al. |
NVA moet belgie redden
hahahaha |
Citaat:
Hedebouw is woedend. |
Citaat:
Volgens Hedebouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn even waardeloos als Blok verkozenen. Die zitten er ook maar bij voor spek & bonen. |
Citaat:
Eigenlijk 100% vergelijkbaar met een uitkering trekken : niets presteren, toch geld krijgen. Alleen doen zij dat vrijwillig, en uitkeringstrekkers krijgen het omwille van de problemen die hen overkomen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be