![]() |
Willem-Alexander mag Ridderzaal niet in omdat hij niet op z’n pasfoto lijkt
Een vervelend moment voor Willem-Alexander op Prinsjesdag. Willem-Alexander werd bij de ingang van de Ridderzaal door de beveiliging tegengehouden. De monarch zou niet op z’n pasfoto lijken.
“Deze meneer kwam met het excuus dat hij elk jaar in de Ridderzaal een printje voor mag komen lezen. Toen hij merkte dat dat niet werkte probeerde hij naar binnen te komen met het verhaal dat zijn baard uitgebreid aan bod is gekomen op Een Vandaag en op Shownieuws”, legt een woordvoerder van de Dienst Beveiliging Koninklijk Huis. “Toen hebben we moeten uitleggen: regels zijn nou eenmaal regels, meneer. Al was u de koning, als ik u niet kan identificeren komt u er niet in.” Omdat de koning afwezig is, wordt de troonrede dit jaar voorgelezen door Frits Wester. ![]() |
Al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn.
|
Citaat:
Maar... 'dura lex, sed lex'. Ook voor monarchen. De tijd van Willem III is blijkbaar definitief voorbij daar in Holland. Alhoewel... |
:rofl:
|
Citaat:
Jan, Pier, Tjoris en Corneel, die hebben baarden, die hebben baarden Jan, Pier, Tjoris en Corneel, die hebben baarden zij varen mee |
Citaat:
Ik begin te weten waarom jij in aliens gelooft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is die man misschien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is me wat met die Oranjes en de 'royals' in het algemeen. Vooral de koninginnen doen hun hardste best voor om met de onmogelijkste peperdure hoeden te paraderen. Er is daarom maar één besluit mogelijk: afschaffen die hele winkel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be