![]() |
Zakia Khattabi (Ecolo) verlaat politiek.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190923_04621743
Citaat:
‘Si tot les degoutes s’en vont...’ |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is een job die ik niet zou willen doen in de huidige situatie waar je constant met fake news en ‘vuile’ beschuldigingen moet omgaan. Zelfs niet voor het vele geld. |
Citaat:
Wordt ze collega van Kherbache. Kunnen ze samen hun tijd doorbrengen door te filosoferen over de scheiding der machten. |
Citaat:
Moeten we dat niet plaatsen onder de noemer: "Hoge bomen vangen véél wind?" Fake reclame is- en blijft ook een soort van reclame voor iemands zijn/haar persoon. En in die kringen moet je daar maar met kunnen omgaan anders is iemand niet op de juiste plaats in de politiek of op een andere plaats waar men ook op zo een manier (fake reclame/andere onhebbelijkheden) 'aangevallen' kan worden. Beter is dat je daar juist uw kracht uit haalt uit dat soort van boodschappen. Mijn gedacht maar ja ... :| |
Citaat:
|
Citaat:
De Belgicisten verlaten de politiek.:-) De Vlaamse onafhankelijkheid komt er aan. |
Welke ervaring als rechter heeft ze ?
lol wtf ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat er ondertussen zoveel politiekers in spe een politiek jobke zoeken dat de soep wat dun en de concurentie bikkelhard geworden is. In de privé mensen te kort voor de overheid en de politiek staan ze in de rij, wat denk jij dat het beste jobke is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zijn van de hoogst betaalde magistraten, met de vetste pensioenen.
Maar geen salariswagen of geen gouden handdruk. Wel vast benoemd. Waarschijnlijk minstens twee dagen per week thuis werken aan dossiers. |
Islamieten aan de top vd magistratuur. Goe bezig :roll:
|
Citaat:
In elk geval, geen groot verlies. Jammer dat ze wel aan de verkeerde kant van de balie gaat arriveren. Linksen horen immers thuis in de beklaagdenbank en vervolgens in de gevangenis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de sharia is mensenwerk, dus hopeloos verouderde wet door mensen gemaakt. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be