Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Forumbijeenkomst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25017)

Jeroen 26 november 2004 17:49

Forumbijeenkomst

De forummeeting gaat nu zaterdag 11 december door in Café De Kulminator te Antwerpen.

We spreken af rond 19u00 in De Kulminator.
Het adres van De Kulminator is Vleminckveld 32-34, 2000 Antwerpen.

Hopelijk tot dan!

Je kunt nog steeds aangeven dat ook jij komt naar deze meeting door in bovenstaande poll te kiezen voor één van de twee laatste opties!

Ambiorix 26 november 2004 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Ondertussen is daar concreet tot het voorstel gekomen om een bijeenkomst te organiseren in Antwerpen op 4 december of 11 december, beide zijn een zaterdag.

oja? Ik denk dat er ook veel mensen voor Leuven opteren, en dan niet in het weekend maar op een avond in de week.

concreet voorstel van mij: maandag 6 of dinsdag 7 december..

Jeroen 26 november 2004 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
oja? Ik denk dat er ook veel mensen voor Leuven opteren, en dan niet in het weekend maar op een avond in de week.

concreet voorstel van mij: maandag 6 of dinsdag 7 december..

Er was één iemand die Leuven aangaf als locatie en de meesten in dat topic opteerden voor een weekend.

Het beste is zsm. met een concreet voorstel op te dagen anders duurt het eeuwen eer er iemand iets beslist.

Je kon voorstellen aandragen in dat topic in K&K, wmb blijft het bij bovenstaand voorstel.

Nynorsk 26 november 2004 19:21

zeggeuhm.... is da 's avonds of 's middags?
Ik moet namelijk die dag ook naar een prijsuitreiking. Mijne baas heeft blijkbaar een belangrijke prijs verdiend met z'n werk, en we mogen allemaal mee om te kijken hoe hij dat krijgt van... Mark Eyskens :?

Spetsnaz 26 november 2004 23:01

Ik kom misschien.

thePiano 27 november 2004 01:23

Ik kom niet naar meetings als daar ook racisten en andere mestkevers naar toe komen. Dat is namelijk slecht voor mijn gezondheid. Mijn bloeddruk stijgt, het wordt bruin tot diepzwart voor mijn ogen en mijn maag durft dan ook al eens te protesteren. De laatste keer dat mij zoiets overkwam heb ik bijna een ganse week diarree gehad. ;-)

Ps: voor een meeting zonder mestkevers ben ik altijd geinteresseerd

Vicky 27 november 2004 02:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik kom niet naar meetings als daar ook racisten en andere mestkevers naar toe komen. Dat is namelijk slecht voor mijn gezondheid. Mijn bloeddruk stijgt, het wordt bruin tot diepzwart voor mijn ogen en mijn maag durft dan ook al eens te protesteren. De laatste keer dat mij zoiets overkwam heb ik bijna een ganse week diarree gehad. ;-)

Ga dan maar met de forumzot! :-D

rookie 27 november 2004 10:01

Citaat:

verzuurd in de hoogste graad :roll:

circe 27 november 2004 10:45

Geraak je daar met tram vanaf de Groenplaats? Zo ja, welk nummerke?

PS. Piano, komt gij als ik kom? anders hoef ik de moeite niet doen, ik zou je een avondje (of middagje) uit zeker niet willen onthouden.

GC 27 november 2004 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe

Van de Groenplaats ga je beter te voet, het is maar 10 minuutjes stappen. Zie stadsplan.antwerpen.be

Vlaamse Leeuw 27 november 2004 11:41

Ik kom niet, aangezien ik die dagen al weg ben.

Jeroen 27 november 2004 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
[..] Zie stadsplan.antwerpen.be

Die kende ik nie :-) Handig :-)

Basketsloef 27 november 2004 13:22

Helaas, geen Basketsloef op de meeting ...

Afgezien van het feit dat ik allergische reacties krijg op Blokkers (of zijnt nu Belangers?), vermoed ik dat die meeting niet gedaan gaat zijn om 5 u 's middags of pas begint om 11 u 's avonds ...

Lincoln 27 november 2004 15:06

Ik zou niet kunnen komen aangezien mijn verslechterde gezondheid !! *kuch* :)

Jinx 27 november 2004 15:12

Maar om 11 u 's avonds is dat normaal gezien nog niet afgelopen zenne. ;-)

Basketsloef 27 november 2004 16:28

Laatsten trein "naart stad" is hier blijkbaar om 21.38 ... Aangezien ik dan geen vervoer héén of terug heb (ik werk tot 22.00), zalt voor ne volgende keer zijn ... Kzal immers nog verlof genoeg mogen pakken binnenkort voor mijn exaams ...

PollyCorrect 27 november 2004 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe

PS. Piano, komt gij als ik kom? anders hoef ik de moeite niet doen, ik zou je een avondje (of middagje) uit zeker niet willen onthouden.

Ik kom wel als jij komt, Heilige Proeniezuster!
Neem je ook een paar flessen Beaujaulais Nouveau mee? :):):)

PollyCorrect 27 november 2004 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Ik kom wel als jij komt, Heilige Proeniezuster!
Neem je ook een paar flessen Beaujolais Nouveau mee? :):):)

Scarabaeida 27 november 2004 22:32

Citaat:

Raar dat je nog leeft, je bent dus eigenlijk voor 33% allergisch voor Antwerpen. De verzuring is geen probleem dat ervoor zorgt dat mensen VB stemmen, maar een neveneffect voor mensen met deze toenemende epidemische allergie.

basil 27 november 2004 23:57

Citaat:

De psychose uit zich reeds in psycho-somatische aandoeningen.:crazyeye::crazyeye:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be