![]() |
De evolutie van het vrouwelijk orgasme
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/10...n-de-evolutie/
Strikt genomen heeft het vrouwelijk orgasme geen functie bij de voortplanting. Wetenschappers concluderen nu dat dit orgasme een overblijfsel is van een evolutionaire lijn van zoogdieren zoals konijnen en fretten waarbij het vrouwelijk orgasme wel bepalend is om de ovulatie te stimuleren. Deze functie is bij de mens helemaal verdwenen zodat het feit dat vrouwen toch nog een orgasme kunnen ervaren eigenlijk een soort fortuinlijk effect is. De playboy bunnies kunnen er maar wel bij varen. |
Citaat:
Citaat:
|
Seks voor het plezier, dat kennen die wetenschappers precies niet.
|
Citaat:
PS is dat wel halal, seks voor t plezier? |
Konijnen en fretten begot :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze stellen louter dat het geen voordeel heeft bij de voortplanting. |
Citaat:
Het mag niet te hoerig zijn, maar ook niet te nonnig. Het mag niet keihard beuken zijn, maar ook niet dat softe gedoe. Ze vechten zoals dode hamsters, maar winnen via tantrums. Euh... hun mening boeit me geen ene flikker meer... Ik doe wat ik wil. En die wijven mogen wat conformeren en meeloeien met de massa. -lol- |
Citaat:
|
Allemaal de schuld van de vorige regeringen.
|
Citaat:
Maar de begroting klaarkrijgen, dat lukte maar niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou me niet verwonderen dat ze dat moeten zijn. Toch voor hun leden. Of ze het daadwerkeijk zijn, das natuurlijk wel wat anders.... Wat nu die sex daar nog mee te maken heeft, dat snap ik nu wel niet helemaal. Meestal zegt ze 'non', maar met haar weet je nooit hé. |
Citaat:
Anderzijds, ziet kale er uit als ene die de vrouwtjes doet squirten ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ze w?*llen aangeraakt worden enzoow en dan snel beuken whahaha, romantisch. Ik kan makkelijk jaren leven zonder 1 keer aangeraakt te worden. It's just the sex... Allemaal fake love. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval zit er wat teveel rek daar vanonder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be