![]() |
Gelooft u in de vrije liefde?
https://m.hln.be/nina/seks-relaties/...efde~a9d1a956/
Je weet toch al na wat foto's wat voor grietje dat is. Linkse zuurpruim, domme bimbo, damaged good, goed meisje, crazy. Dan moet dat goed meisje er nog redelijk uitzien en dan kan je verder... Al die anderen buiten goed meisje, goed voor een blowjob en/of die mogen mij betalen voor seks. Okay, dit is overdreven arrogantie.... |
Ik ken wel een koppel die intussen toch al samen goed in de 60 jaar oud is en regelmatig clubs en partnerruil hebben gedaan.
Die blijven goed samen Ik ken ook een ander koppel die in de 30 zijn en samen wat clubs hebben gedaan en nu uit elkaar zijn. Meneer vond mannen steeds interessanter dan zijn vrouw. Tja? |
long story short, ge hebt zitten fantaseren over triokes en partner swaps ?
|
Wat valt er in te geloven? Als 2 volwassenen er mee akkoord zijn dan doen ze maar he. Altijd beter dan het stiekem en achterbaks te doen.
|
Citaat:
Als je de "2" er van tussen haalt zit je er los op. |
Gelooft u in de vrije liefde?
Natuurlijk, je mag nooit iemand dwingen iets tegen zijn of haar zin te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als de flikken je aan de kant zetten, gebruiken ze daar dan ook geweld voor ? Nu ja, als ze zien dat het Maddox is die achter het stuur zit zou het best kunnen dat ze hun dienstwapen al bij de hand houden. Uit voorzorg. Maar das dan ook nog altijd geen geweld gebruiken hé. :-P |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik geloof niet in vrije liefde als een vrouw dat zegt. Vrouwen bepalen voor wie ze hun benen opendoen, dus zij zijn de gatekeepers of sex. Denken ze weer dat ze heel wat zijn omdat ze hun benen kunnen opendoen of dichtdoen. Mad skillz.
En als je dan over liefde begint, klappen ze dicht en moet je keihard sleuren. Dus mannen zijn de gatekeepers of love. Conclusie: Geen enkele van die hoeren zijn speciaal. |
Ik wel ja.
Maar niet tegen mijn vrouw zeggen hé. |
Citaat:
Je kan niet tegelijk verliefd zijn op 10 vrouwen, daar geloof ik niet in. Vrije seks, ik kan 100 vrouwen tegelijk fucken. Dus ik geloof in vrije seks ja... |
Ik wil de maatschappij ook wel omtoveren tot mijn bordeel, je hebt gewoon veel geld nodig. Maar niemand respecteert je bestuur. Die hoerenloper, pfff. Die liegt alleen maar wat en denkt alleen aan pussy, zwakkeling. Zwakkeling moet kapot...
Jaja, zo denken ze wel... |
Citaat:
Verliefd zijn enkel serieel. |
Citaat:
Flirten tijdens me2 tijden is makkelijker. Ze maken ons t steeds makkelijker. Neuken, muts? Dan is het ja of neen. Geen onzin praatjes... Met beetje extra geld kunnen ze ineens achter een glazen ruitje gaan staan. |
Ik geloof in halve vrije liefde.
|
Citaat:
nu over deze casus, ik vind Katja niet zo ferm eigenlijk. ik pas ne keer. |
Citaat:
Zo zit ik niet in elkaar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be