![]() |
Being perceived as hot!
Een chinees uiterlijk al dan niet met japanse trekken is hier blijkbaar 'hot'... Het is in ieder geval voelbaar merkbaar, moeilijk te omschrijven eigenlijk maar ik voel dat ik hier goed in de markt lig i.e. de hotel receptionist oa die een boontje vr me heeft, & laatst was er zelfs ene die me volgde op straat -maar wat hij in lao broebelde kon ik uiteraard niet verstaan, mss vroeg hij wel naar de weg alhoewel ik het betwijfel want het kwam echt wel over alsof ie me zag zitten, lol :lol::lol: Either way it's quite amusing.. I would not have thought such a success with me being not so young any more & not being the beauty queen that is ^^
Indochina is definitely a world apart :-):-):-):-):-) |
profiteer ervan! tijd dat ge eens van grond gaat.
|
En een vieze ziekte opdoen zeker... (hiv on the rise here).
|
Either way, er wordt hier -heb ik zo de indruk- nogal wat geboomboom'd.. enkel ih centrum zo'n vijftal nachtclubs met super luide muziek die heel wat volk trekken. Een zelfs right around the corner (ik hoor de bass's tot een gat id nacht, niet dat het me stoort :rofl: )
|
Citaat:
|
er toch ook maar een beetje rekening mee houden dat die receptionist betaalt wordt om vriendelijk tegen u te zijn.
|
Citaat:
Binnenkort heeft bembem een rol in Eigen kweek. |
Bembem Loves Girls?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Iets zegt me toch dat moest ik een blanke m zijn dat veel minder zou zijn, en ik wellicht ook zelf m'n koffer naar boven had mogen sleuren (oa in reviews zijn daar klachten over). Yes I am finally among fellow Asians and it feels GOOD, ehehehe xD! :BIG: |
Citaat:
Ik heb geen behoefte aan charnele geneugten zoals jullie hoor :-):-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die denkt " hola...dat is een rijke en die ga ik aan de haak slaan" Mocht hij het allemaal weten ...enz |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar in de oude tijd staken ze een kurk met een gillete mes in hun dief. |
Citaat:
|
Naar het schijnt maakt een Carolina Reaper je zeer hot. :-P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be