![]() |
Zou een limnische uitbarsting een alternatief voor verglazing kunnen zijn?
Gewoon, een vraag.
Misschien wat minder drastisch en vooral ook zonder schade aan de faciliteiten, maar wel met hetzelfde biologische resultaat. Goedkoper ook Maar helaas wel geologisch gebonden, dus niet overal inzetbaar. Of zou het kunstmatig kunnen gecreëerd worden ook? |
Ge begint serieus nauwe banden te krijgen met de groenen gij. 8-)
Hoe meer ze op uw dak kunnen zitten, hoe liever je het begint te hebben. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Bof , als we de natuurlijke variante bekijken, dan is het niet zo spectaculair. 125 miljoen ton CO2 voor 1700 doden. Meh. |
Citaat:
|
Citaat:
Mss dat Tavek daar iets aan kan doen ? |
Citaat:
Maar waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() om de biologische natuurmensen mee te krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwijs je naar deel twee van Creepshow. :lol: |
Citaat:
A begot, je bent stukken slimmer dan dat je der uit ziet. :thumbsup: Daar had ik zelfs niet aan gedacht. ;) |
Feitelijk is dit de natuurlijke versie van de neutronenbom
|
Properder, zelfs plantenleven gaat gewoon verder waar het niet mechanisch is weggevaagd.
Maar een paar miljoen ton CO² gebruiken om een stad te ontvolken zonder meer schade dan wat broekasgas in de lucht, da's een ferme oefening in logistiek. Mischien dat met de ideale weersomstandigheden er wat minder nodig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar gifgas is nogal wispelturig en laat eigenaardig genoeg veel invaliden achter, met langdurige gevolgen, kijk maar naar Bhopal. Neen, economisch veel mensen tegelijk van het aardse naar het hemelse brengen, da's moeilijk en zoals ik schreef, net zoals met CO2, een ferme oefening in logistiek. Volgens mij zijn biologische wapens dan de betere keuze, en door hun onberekenbaarheid weet je nooit op voorhand wie de desbetreffende epidemie/pandemie kan overleven. Zelfs niet met een vaccin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be