![]() |
Diependaele: goed idee, maar verkeerd parlement.
https://radio1.be/programma/de-ochte...nieuwbouw/4531
Btw op afbraak en herbouw op 6% brengen is een goed idee, Matthias. Maak nu die federale met de PS en DOE HET. ;-) |
|
Citaat:
Mijn probleem is eigenlijk: op Vlaams niveau schaft de NVA de woonbonus af om budgettaire redenen. En dan gaan ze pleiten om op federaal niveau deficitair te gaan om woningbouw te bevorderen. Logica? |
Citaat:
Een regering met de PS behoort niet tot de mogelijkheden. Met krapuul vorm je geen regering. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar wordt er vals gespeeld ? Een bestaand gebouw moderniseren is toch altijd een renovatie en dus zeker als het grondig gebeurt. |
Citaat:
Vind je dat fijn, bedrogen worden ? |
Diependaele moet toch eens deftig uitleggen hoe hij er bij komt dat mensen daar beter van worden.
Alle berekeningen wijzen op het tegendeel. |
Citaat:
Het is een renovatie als de draagmuren blijven staan. De eigenaar maakt renovatieplannen op en laat deze goedkeuren door de BTW administratie. De aannemer begint aan de renovatiewerken, en dan begint het.
Het gevolg is (bijna) steeds dat de woning volledig afgebroken moet worden en dat de "nieuwbouw" kan aan 6%. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En aangezien ik er zelf net nog 1tje ga opstrijken in December, kan ik alleen maar gniffelen. |
Citaat:
Verder zet je hiermee ook uw eigen hypocrisie in de verf. Je was voorstander van de afschaffing toen NVA tegenstander was en je bent tegenstander nu NVA voorstander is. Ikzelf blijf gewoon tegen. Ik ben immers niet pro of contra een bepaalde partij. Dat maakt dat ik voor mezelf kan denken. Zou je ook eens moeten proberen, want die anti houding zorgt duidelijk voor frustraties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be