![]() |
Calvo II: Judgement Day
Jaja, hij is terug vrienden! In La Libre en De Standaard mag hij weer wat kwaken samen met Georges Gilikinet van Ecolo. Enkele citaten:
"Le problème avec la piste PS/N-VA, ce n’est pas seulement que nous, on ne l’aime pas, mais aussi que la moitié de cette configuration n’aime pas la Belgique… Nous, on aime ce pays et on veut lui donner un avenir." https://twitter.com/JessikaSoors/sta...9429374926848: "Het confederalisme is als de brexit", het zal leiden tot versnippering, chaos en miserie" Zijn ze bij Groen nu écht zo dom dat ze die sukkel blijven opvoeren? Dat zijn partij de 6e staatshervorming vlotjes mee goedkeurde vergeet hij maar even voor het gemak. Ik herlees intussen graag de analyse van De Morgen: https://www.demorgen.be/politiek/de-...w.google.be%2F |
Citaat:
En dat zelfs zonder er ook maar de minste compensatie voor te vragen, zeg. Op dat moment had die labbekakken-partij het voorgoed bij mij verkorven. Er waren nog enkele individuele kandidaten die ik een warm hart toedroeg, maar één ervan is onlangs overleden en de anderen zijn op een zijspoor gezet omdat zij zich niet enthousiast genoeg konden vinden in het breekpunt 'de hoofddoek'. Wat mij betreft kan die Calvo niet vaak genoeg opgevoerd worden, dus. |
Wie denkt dat Calvo ooit iets anders zal kwaken die dwaalt. Maar laat hem maar doen, met zo'n types moet NVA geen campagne meer voeren, Calvo doet dat gratis en voor niks voor hen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS Calvo zit vooralsnog in De b Kamer hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang Calvo daar de plak blijft zwaaien moeten we ons geen zorgen maken over een groene golf.
Die Calvo is te arrogant om te beseffen dat het hijzelf is die in de weg staat van de groene golf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daar is hij terug. :lol: Citaat:
|
Citaat:
Heb dat nooit begrepen. |
Citaat:
De middenstand in onze stad is het niet met u eens.... Die mensen staan op het punt om te verzuipen dank zij de groene verkeersmaatregelen ..... Met groen is het niet te doen,als ik iets nodig heb,ga ik wel waar ik mijn auto kortbij kan parkeren... En dat is dus niet meer in Mechelen stad... |
Groen doet er echt wel alles aan om te zorgen dat de Vlaamse kiezers zich van hen afkeren ! :lol:
Citaat:
|
Citaat:
Toeterturkje en het Mechels kalf,je kan je geen beter duo wensen in self destruction modus... Gaan met die banaan ....:lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be