Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Goede raad: maak een opname van uw gesprekken met de Overheid. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250337)

Dadeemelee 10 oktober 2019 12:08

Goede raad: maak een opname van uw gesprekken met de Overheid.

Die 'bommelder' heeft hoerenchance gehad omdat hij een app had die automatisch al zijn gesprekken opneemt. Bij het Vlaams Parlement doen ze dat blijkbaar niet.

Nu kon hij bewijzen wat hij écht gezegd had. Anders was het woord tegen woord, had hij waarschijnlijk nog in de gevangenis gezeten en kon hij opdraaien voor al de kosten (duizenden euro's). :?

Anna List 10 oktober 2019 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9136048)
Die 'bommelder' heeft hoerenchance gehad omdat hij een app had die automatisch al zijn gesprekken opneemt. Bij het Vlaams Parlement doen ze dat blijkbaar niet.

Nu kon hij bewijzen wat hij écht gezegd had. Anders was het woord tegen woord, had hij waarschijnlijk nog in de gevangenis gezeten en kon hij opdraaien voor al de kosten (duizenden euro's). :?

ho, wacht ff, zo makkelijk gaat hij er niet vanaf komen hé ... heeft die beller de telefonist wel gewaarschuwd met een disclaimer dat het gesprek werd opgenomen? :-P

Het Verzet 10 oktober 2019 13:22

Ik zou dat gesprekt eens graag horen.
Hoe ge van een RFI naar een bommelding geraakt.

Anna List 10 oktober 2019 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9136137)

naar aanvaller in één stap : https://nl.wikipedia.org/wiki/Remote_File_Inclusion

Dadeemelee 10 oktober 2019 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9136130)
ho, wacht ff, zo makkelijk gaat hij er niet vanaf komen hé ... heeft die beller de telefonist wel gewaarschuwd met een disclaimer dat het gesprek werd opgenomen? :-P

Dat zou inderdaad de grap zijn.
Hij is wel begonnen met zich te identificeren, dus dat zou bij de telefonist toch al een aanwijzing moeten geweest zijn.

Dadeemelee 10 oktober 2019 14:17

Citaat:

Ja, ik ook. :lol:

Xenophon 10 oktober 2019 14:48

Zijn er nog geen moppen over?

Anna List 10 oktober 2019 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9136199)
Zijn er nog geen moppen over?

NVA is betrokken, streng Verboten te lachen. :-P

Hypochonder 10 oktober 2019 15:16

Citaat:

Nog nooit een Vlaamse ambtenaar aan de telefoon gehad zeker? Planten zijn levendiger dan de meeste van die types.

The Paulus Experience 10 oktober 2019 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9136223)
Nog nooit een Vlaamse ambtenaar aan de telefoon gehad zeker? Planten zijn levendiger dan de meeste van die types.

:-P en die kosten u nog geld ook :lol:

Anna List 10 oktober 2019 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9136223)

De schoofzak 10 oktober 2019 16:26

Mijn app om alles (van telefonie, helaas niet via whatsapp) op te nemen automatisch is ACR.
Wat gebruiken jullie?

Dadeemelee 10 oktober 2019 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9136273)
Mijn app om alles (van telefonie, helaas niet via whatsapp) op te nemen automatisch is ACR.
Wat gebruiken jullie?

Ik vooralsnog niks, maar ik denk eraan. Wel beseffen dat het tegen u ook gebruikt kan worden. ;-)

Gipsy 10 oktober 2019 16:51

Grappig, ik dacht dat alle Vlamingen goed Engels spreken. Only with hair up. Een telefonist van de Vlaamse regering die nog geen Engels machtig is.

Dadeemelee 10 oktober 2019 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9136287)
Grappig, ik dacht dat alle Vlamingen goed Engels spreken. Only with hair up. Een telefonist van de Vlaamse regering die nog geen Engels machtig is.

But they hardly work. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be