![]() |
Vergissen is menselijk
https://abcnews.go.com/US/death-inno...ry?id=65938727
Waskeburt? In september 2018 vergiste politieagente Amber Guyger in Dallas, TX zich van appartement toen ze huiswaarts keerde na haar dagtaak. Ze stond niet in haar eigen flat maar in die van haar buurman Botham Jean. In een reflex greep ze haar dienstwapen en meende dat ze een inbraak had verijdeld. Volgens Guyger riep ze hem toe zijn handen in de lucht te steken maar gaf hij daar geen gevolg aan. Uit vrees voor haar leven lostte ze een aantal schoten die fataal bleken. Guyger werd vervolgens aangeklaagd wegens doodslag en recent veroordeeld tot 10 jaar cel. In een opmerkelijk gebaar zei de broer van het slachtoffer dat hij haar wilde vergeven en omhelsden ze elkaar terwijl de rechter een traantje wegpinkte. Ik denk dat Amber nu een vrij rottige tijd zal wachten in de gevangenis. Ex-flikken zijn daar niet echt geliefd. |
Moraal van her verhaal: dienstwapens op het politiekantoor laten en niet teveel zuipen voor je naar je appartement gaat zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan kapotschieten :cheer: |
Citaat:
Andersom zou moeilijk gaan. Geraak maar ne keer aan drank in 't gevang.... 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alles met een vorm van suiker in kan je laten vergisten. Patatten, brood, bananen, druiven, appels, etc etc etc.
|
Citaat:
Flikken en soldaten gaan daar naar huis met hun eigen wapen in de linker zak, en met het dienstwapen in hun rechterzak. En soms nog een derde, in hun sacoche of rugzak. Schoofken pleit voor een Vlaamse cultuur waar privaat wapenbezit quasi onmogelijk is. Consequentie is dan wel dat illegaal wapenbezit uiterst streng bestraft wordt. |
Citaat:
|
Ik heb me ooit ook eens van appartement vergist.
Ik woonde op het 1e verdiep en per ongeluk zat ik op het 2e verdiep en die waren net verhuisd en de deur stond open. Ik ging binnen me niet bewust dat ik verkeerd stond en alles was weg, leeg. Ik stond perplex. Mijn eerste gedachte was dat ze weg was en ik keek naar het papier op de muur en dacht nog...zelfs het behang heeft ze mee. Dat was verschieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij goed uitgaan en tegen de ochtend naar den boot om te gaan maffen. Allemaal goed meurg, soit ik ga nog eens pissen voor in mijne nest te kruipen en ga slapen. 's morgends wordt ik wakker op den boot bij een Hollands koppeltje. Sympathieke mensen, vroegen nog of ik een eitje mee at...toch maar gepast. :oops: |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be