Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vlaams Belang Wil Bedrijf Platbranden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25037)

Hans1 27 november 2004 00:20

Vlaams Belang Wil Bedrijf Platbranden

Ik hoorde deze morgen op de radio dat een lid van het VB een bedrijf in België wil plat branden omdat er een moslimvrouw met hoofddoek werkt.

Van terrorisme gesproken...

Jan van den Berghe 27 november 2004 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik hoorde deze morgen op de radio dat een lid van het VB een bedrijf in België wil plat branden omdat er een moslimvrouw met hoofddoek werkt.

Op radio Bubbel zeker... Nog meer onzin?

Truder 27 november 2004 00:29

Citaat:

Onozelaar, zelfs gewoon radio luisteren kan je niet. :roll:
Er was een brief of mail die ondertekend was met "vrij Vlaanderen" en dat dan maar meteen linken aan het Vlaams Belang is idioot. Als ik morgen een brief stuur naar een bedrijf en ik teken met "vrij België" wil dat dan zeggen dat die brief van de BUB'els komt? Negen kansen van de tien is het weer zo'n linkse rakker die de schuld in de Vlamingen hun schoenen wil schuiven, net zoals met de brief naar Onkelinckx & Co.

Hans1 27 november 2004 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Op radio Bubbel zeker... Nog meer onzin?

Ach, mijnheer Vandenberghe, u hebt weer eens pech, hè, jongen ! Het was op uw Vlaemsch-nationaal gecontroleerde Vlaemsche Radio (VRT), na het journaal van 8 uur (programma vóór de dag).

Licht uw Führer u dan niet dagelijks in? ;-)

Hans1 27 november 2004 00:35

Het parket is er in elk geval mee bezig. Terrorisme, dat kan niet, of het nu Arabisch of Vlaams-nationaal is !

Lone Wolf 27 november 2004 00:35

Citaat:

Bedoel je een lid van de FGTB uit Luik, van VZW Vlaams Belang ?

Jan van den Berghe 27 november 2004 00:37

Citaat:

Ach, mijnheer Vandenberghe, u hebt weer eens pech, hè, jongen ! Het was op uw Vlaemsch-nationaal gecontroleerde Vlaemsche Radio (VRT), na het journaal van 8 uur (programma vóór de dag).

Licht uw Führer u dan niet dagelijks in? ;-)

U heeft dan wel heel slecht geluisterd...

Seba 27 november 2004 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Negen kansen van de tien is het weer zo'n linkse rakker die de schuld in de Vlamingen hun schoenen wil schuiven, net zoals met de brief naar Onkelinckx & Co.

:roll: uw reactie is even idioot als die van Hans1, 9 kansen op de tien is dit gewoon een skinhead die zich wat wil profileren...

Hans1 27 november 2004 00:38

Neen, 't was in Vlôms opgesteld.

Hans1 27 november 2004 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
U heeft dan wel heel slecht geluisterd...

En u helemaal niet, blijkbaar.

voicelesscharlie 27 november 2004 00:38

Het VB heeft reeds klacht ingediend tegen onbekenden wegens misbruik van de naam.

Hans1 27 november 2004 00:40

Da's een goei. En nu nog doen alsof het neusje bloedt, hè. Het VB tolereert dat gespuis in eigen rangen. Dat is het probleem. Het probleem is zelfs zo groot dat er nauwelijks nog verschil is tussen dat gespuis en de partijtop.

Ernesto 27 november 2004 00:46

Citaat:

Niet verwonderlijk, het VB is vergeven van labiele wacko's

doornroosje 27 november 2004 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernesto

Bewijzen AUB.
Beschuldigen zonder bewijzen kan niet!
Iedereen kan brieven schrijven,ook zij die anderen in discrediet willen brengen.

voicelesscharlie 27 november 2004 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernesto

Uwen avatar was ook een labiele wacko

Tzuvar Raemborr 27 november 2004 01:14

't waren die van't Vlaams Belang.

Ge weet wel, dat Waals organisatietje.

Vicky 27 november 2004 01:42

Ik ben ervan overtuigd dat dergelijke dingen in de toekomst wel meer gaan gebeuren.
Linkse terror in naam van het VB. 't Ja, als er anders geen argumenten meer zijn...

Het Skill Effect 27 november 2004 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Onozelaar, zelfs gewoon radio luisteren kan je niet. :roll:
Er was een brief of mail die ondertekend was met "vrij Vlaanderen" en dat dan maar meteen linken aan het Vlaams Belang is idioot.

1 kans op 4 is geen slechte gok. ;)

voicelesscharlie 27 november 2004 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Ik ben ervan overtuigd dat dergelijke dingen in de toekomst wel meer gaan gebeuren.
Linkse terror in naam van het VB. 't Ja, als er anders geen argumenten meer zijn...

Ik denk dat de ergste terreur daden nog zullen komen zowel van links als van de islam.Als hun frustratie zal beginnen koken...

kelt 27 november 2004 08:06

Ik woon in betreffende gemeente.(ledegem)

Ik kan U verzekeren dat dit hier gewoon als "de zoveelste onnozeliteit" beschouwd,lekker uitvergroot door de pers die blijkbaar niks nuttigers te melden heeft(het incident heeft hoogstens regionale nieuwswaarde).....

De uitbater van het bedrijf denkt er hetzelfde van.

Overigens,in de voedselnijverheid is het bedekken van de haren eigenlijk een loffelijk streven........

:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be