![]() |
Onderzoek naar politiegeweld bij klimaatactie.
Onderzoek naar politiegeweld bij klimaatactie.
Citaat:
Ik zei al: Naar alle waarschijnlijkheid gaan de politiediensten daar weer voor gestraft worden. Was die betoging toegestaan? In wie zijn tuin was het te doen? Als het in de 'gewone mens' zijn tuin geweest was kraaide er geen haan over. Klimaatactivisten willen tuin koninklijk paleis inpalmen: “We vinden niet dat we radicaal zijn, het is wel radicaal om niets te doen voor het klimaat” Ik begin die klimaatactivisten ferm beu te worden. Hebben ze al een goede oplossing geboden om het allemaal op te lossen? 8O p.s. Mogen ze nog blij zijn de activisten, in Hong Kong (ander gegeven maar toch) kloppen ze er op met de wapenstok. |
Dat zou moeten een standaardactie worden bij illegale klimaatacties en dergelijke: pepperspray en traangas in de wijd open gesperde ogen spuiten.
|
de flikken kunnen niet hard genoeg optreden tegen dat crapuul
|
Citaat:
|
Citaat:
Pepperspray is een verboden wapen dat enkel als wapen door de politie mag gebruikt worden. Het wordt gebruikt om iemand tijdelijk te bedwelmen om hem vervolgens in de boeien te slaan en niet in omgekeerde volgorde. |
Citaat:
Of nog straffer ze komen toe een uur na de feiten:-) |
Citaat:
Heb ze dit nog niet zien doen als Molenbeek weer eens half in brand gestoken werd. |
Citaat:
|
Citaat:
De praktijk is - zoals we zien, net iets anders. De meeste flikken/cipiers kunnen niet met hun macht om, het ontaard direct in machtsmisbruik. Elke keer opnieuw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor een keer dat de flikken eens doen wat ze moeten. :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zie ik inderdaad niet in waarom die ene aap besproeid moest worden, als hij al geboeid op de grond lag. Misschien had hij een minuut daarvoor gespuwd in het gezicht van de flik. Ja, daar zou ik ook zeer kwaad voor worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat allemaal op het VTM nieuws. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
BDW en TVG waren daar op uitnodiging van de koning de laatste keer hé , Henri |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be