![]() |
'Ik ben soms beschaamd om parlementair te zijn'.
'Ik ben soms beschaamd om parlementair te zijn'.
Citaat:
'Ik prijs mij gelukkig in die kringen niet rond te lopen.' :-D |
Citaat:
Dat wist hij toch al langer dan vandaag ? Had hij maar moeten gaan rekken vullen bij de Colruyt. Maar wees eerlijk ....waar zou die man dat anders kunnen verdienen (ttz krijgen) .....? Hij kan in feite niks. |
parlementairen hebben dan ook niets te zeggen. Als je gewoon geld wil verdienen, ben je daar goed op uw gemak. Wil je iets zinnig doen en het verschil maken, moet je daar niet zijn. Het is uiteindelijk toch de regering en de partijvoorzitters die beslissen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog geen enkele geweten die zegt dat het parlement nutteloos is en ook ontslag neemt uit zelfrespect. |
Citaat:
Is die niet beschaamd om te zeggen dat hij beschaamd is ? Als het hem niet ligt dat hij dan gaat solliciteren bij den Aldi. Vraag is natuurlijk of ze bereidt zullen zijn hem daar aan te werven ?? |
het ergste is dat hij er ondanks al die schaamte niks kan aan doen ... hij zou die riante vergoeding al lang hebben teruggeschroefd, maar de andere partijen willen niet mee! arme JM
|
De meerwaarde van JMDD in het parlement is net dat hij zo'n zaken hardop durft te zeggen... Als hij zoiets niet zegt dan zal niemand anders het zeggen.
|
Citaat:
|
84K per jaar en je kan de straat niet over zonder dat ze u herkennen. Van mijn leven niet.
|
Citaat:
Dat is uniek. Nergens ziet men dat. Kunt ge U indenken dat Macron per vergissing het Wilhelmus of God save the Queen gaat zingen de 14de juli ? :lol: Die gast denkt dat hij Lodewijk de veertiende is. De onzen weten dat ze geen fluit waard zijn. Die warme staatloosheid is uniek, en maakt mij fier om Belg te zijn. Maar ik moet zeggen dat we met Trump zware concurrentie beginnen te krijgen, en de Britten doen het ook niet slecht... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Chapeau voor de Jean-Marie. Profitariaat en gene sos of commie. :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be