Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kustbebouwing. Meetkunde volgens JMDD. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250379)

Dadeemelee 13 oktober 2019 18:26

Kustbebouwing. Meetkunde volgens JMDD.

‘De kust is volgebouwd in de lengte, maar niet in de hoogte’. Volgens orakel JMDD (op TV)

Volgens wat ik geleerd heb zijn er meetkundig 3 afmetingen: lengte, hoogte en ‘diepte’. :lol:

Dus stop met die dijken vol te bouwen.

Eduard Khil 13 oktober 2019 18:27

we gaan al die appartementen nog goed kunnen gebruiken: gewoon de benedenverdieping volstorten met beton en het probleem van de stijgende zeespiegel is al opgelost. Veel eenvoudiger dan al die zotte maatregelen waar die eco-fascisten mee afkomen

DucDEnghien 13 oktober 2019 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9138637)
we gaan al die appartementen nog goed kunnen gebruiken: gewoon de benedenverdieping volstorten met beton en het probleem van de stijgende zeespiegel is al opgelost. Veel eenvoudiger dan al die zotte maatregelen waar die eco-fascisten mee afkomen

Gratis carwash met zeewater in de ondergrondse garages.

Witte Kaproen 13 oktober 2019 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9138636)
‘De kust is volgebouwd in de lengte, maar niet in de hoogte’. Volgens orakel JMDD (op TV)

Volgens wat ik geleerd heb zijn er meetkundig 3 afmetingen: lengte, hoogte en ‘diepte’. :lol:

Maar 32 km van de 67km van de Vlaamse Kust zijn bebouwd.

Er zijn nog 35 km over,waar ook nog kan gebouwd worden,pas dan zullen we een echte "Muur " hebben.

Dadeemelee 13 oktober 2019 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9138669)
Maar 32 km van de 67km van de Vlaamse Kust zijn bebouwd.

Er zijn nog 35 km over,waar ook nog kan gebouwd worden,pas dan zullen we een echte "Muur " hebben.

De grap is wel dat door de burgemeesters van oa Middelkerke en Knokke beweerd wordt dat het mooier gaat worden als de appartementen hoger zijn. Ne mens zou nog naar Bredene gaan, binnenkort de parel aan de Belgische kust. :?

Henri1 13 oktober 2019 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9138677)
De grap is wel dat door de burgemeesters van oa Middelkerke en Knokke beweerd wordt dat het mooier gaat worden als de appartementen hoger zijn. Ne mens zou nog naar Bredene gaan, binnenkort de parel aan de Belgische kust. :?

Je gaat beter over de grens in La Douce France.

Dadeemelee 13 oktober 2019 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9138682)

En niet eens zover. Ik begrijp al die mensen niet die het plezant vinden om op een dijk naast torengebouwen hun vakantie door te brengen.

Eduard Khil 13 oktober 2019 19:00

Citaat:

moesten al de franstaligen dat nu eens doen, dan hebben wij onze kust terug voor onszelf

Boduo 13 oktober 2019 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9138636)

JMDD op TV: hij heeft het allemaal op een rijtje gezet: klare, begrijpelijke taal.

Everytime 13 oktober 2019 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9138685)
En niet eens zover. Ik begrijp al die mensen niet die het plezant vinden om op een dijk naast torengebouwen hun vakantie door te brengen.

Ze denken meer dan terecht enkel en alleen in termen van toerisme. De rest is van geen belang.

Dadeemelee 13 oktober 2019 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9138708)
Ze denken meer dan terecht enkel en alleen in termen van toerisme. De rest is van geen belang.

Ik heb dat een paar keer gedaan, een appartement huren op de dijk met zeezicht. Dat is om zot te worden.

Ofwel is het goed weer en dan zit het strand en de dijk stampvol en rij je de ‘stad’ uit om iets rustigs te vinden. Of anders is het rotweer en dan waai je gewoon weg op de dijk en ga je de ‘stad’ uit om rustig langs de duinen te wandelen.

Everytime 13 oktober 2019 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9138686)
moesten al de franstaligen dat nu eens doen, dan hebben wij onze kust terug voor onszelf

Zie mijn vorig antwoord.

Guinevere 13 oktober 2019 19:27

Citaat:

Of Vrouwenpolder in Nederland.

Everytime 13 oktober 2019 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9138713)
Ik heb dat een paar keer gedaan, een appartement huren op de dijk met zeezicht. Dat is om zot te worden.

Ofwel is het goed weer en dan zit het strand en de dijk stampvol en rij je de ‘stad’ uit om iets rustigs te vinden. Of anders is het rotweer en dan waai je gewoon weg op de dijk en ga je de ‘stad’ uit om rustig langs de duinen te wandelen.

Bent u dan zeer vaak in uw appartement? Natuurlijk niet! We genieten gewoon van het prachtig weer, van de zeelucht, enz..............

Dadeemelee 13 oktober 2019 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9138753)
Bent u dan zeer vaak in uw appartement? Natuurlijk niet! We genieten gewoon van het prachtig weer, van de zeelucht, enz..............

Paar keer gehuurd. Maar ik kan mij wel voorstellen dat aan de kust leven buiten het toerismeseizoen prettig is.

fox 13 oktober 2019 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9138755)
Paar keer gehuurd. Maar ik kan mij wel voorstellen dat aan de kust leven buiten het toerismeseizoen prettig is.

Dan valt daar geen hol te beleven. Mijn madam wil nu een appartement kopen aan de Vlaamse kust. Ik weiger pertinent. Man dat heeft hier al discussies opgeleverd, niet normaal.

Dadeemelee 13 oktober 2019 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9138760)
Dan valt daar geen hol te beleven. Mijn madam wil nu een appartement kopen aan de Vlaamse kust. Ik weiger pertinent. Man dat heeft hier al discussies opgeleverd, niet normaal.

Hangt uiteraard af van wat je met ‘beleven’ bedoelt. Aan de kust leven heeft wel iets vind ik. Anderzijds ben ik ook heel tevreden met waar ik nu woon.
En de Belgische kust is wreed duur.

Everytime 13 oktober 2019 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9138773)
Hangt uiteraard af van wat je met ‘beleven’ bedoelt. Aan de kust leven heeft wel iets vind ik. Anderzijds ben ik ook heel tevreden met waar ik nu woon.
En de Belgische kust is wreed duur.

Er is de zeelucht, de mogelijkheid langs de zee te wandelen die altijd plezant is.

Witte Kaproen 13 oktober 2019 20:38

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9138718)
Of Vrouwenpolder in Nederland.

Of Vlissingen ook in Nederland.

Bijlage 111436

Daar zitten ze al hoger dan aan onze Vlaamse Kust.

Henri1 13 oktober 2019 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9138686)

En al die Duitsers en Antwerpenaren?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be