Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaamse rapper Bizzyblaza strijdt mee tegen Koerden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250380)

Eberhard Leclerc 13 oktober 2019 20:29

Vlaamse rapper Bizzyblaza strijdt mee tegen Koerden

De VRT probeert hem al meer dan een jaar te muilkorven voor extreem rechtse uitspraken, maar Bizzyblaza is ze voortdurend te slim af...

Sinds een paar maanden vertrokken om te strijden tegen terroristische Koerden met een Turkse strijdgroep.

Bissy Owa, beter bekend als de jonge rapper BizzyBlaza, kondigde op 16 augustus van dit jaar al aan dat hij aan de zijde van Erdogan zou strijden. “Aangezien ik word ingezet om te gaan strijden aan de Syrische grens is er een kans dat ik niet meer terugkom”, zei hij onder andere.

Wapper 13 oktober 2019 20:48

Arme BizzyBlaBla

DucDEnghien 13 oktober 2019 20:50

Ik kende hem niet en ik zal hem ook niet missen.

Zucht 13 oktober 2019 20:54

Als al die Turken nu eens van hier zouden vertrekken om met Erdogan te gaan strijden.

Dadeemelee 13 oktober 2019 20:55

alberto 13 oktober 2019 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9138800)
Als al die Turken nu eens van hier zouden vertrekken om met Erdogan te gaan strijden.

Inderdaad, het gaat daar serieus escaleren.

Gipsy 13 oktober 2019 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9138797)
Ik kende hem niet en ik zal hem ook niet missen.

Rappers zijn altijd uitschot, een andere wereld.

Elio di Supo 13 oktober 2019 21:23

Lord Byron streed destijds ook mee met de Grieken in hun onafhankelijkheidsoorlog tegen de Turken. Deze moderne dichter doet nu hetzelfde maar dan aan de zijde van de onderdrukkers.

Dadeemelee 13 oktober 2019 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9138833)
Lord Byron streed destijds ook mee met de Grieken in hun onafhankelijkheidsoorlog tegen de Turken. Deze moderne dichter doet nu hetzelfde maar dan aan de zijde van de onderdrukkers.

Wat moeten we nu van Lawrence of Arabia denken?

Elio di Supo 13 oktober 2019 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9138835)
Wat moeten we nu van Lawrence of Arabia denken?

Ja, die streed ook tegen de Turken die toen de bezetter waren vd Arabische volkeren.

Dadeemelee 13 oktober 2019 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9138836)
Ja, die streed ook tegen de Turken die toen de bezetter waren vd Arabische volkeren.

Het wordt veel te ingewikkeld vrees ik. Trump zal het wel oplossen.

Of niet.

kojak 13 oktober 2019 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 9138779)

De VRT probeert hem al meer dan een jaar te muilkorven voor extreem rechtse uitspraken, maar Bizzyblaza is ze voortdurend te slim af...

Sinds een paar maanden vertrokken om te strijden tegen terroristische Koerden met een Turkse strijdgroep.

Bissy Owa, beter bekend als de jonge rapper BizzyBlaza, kondigde op 16 augustus van dit jaar al aan dat hij aan de zijde van Erdogan zou strijden. “Aangezien ik word ingezet om te gaan strijden aan de Syrische grens is er een kans dat ik niet meer terugkom”, zei hij onder andere.

Zo'n mensen, als je dat nog mensen mag noemen tenminste, hoeven voor mij helemaal niet meer terug te keren.

Profiteur 14 oktober 2019 12:14

Met een beetje geluk wordt hij dood geschoten en zijn we van dat uitschot ook weer vanaf. Geef die onbekende rapper maar een niemands graf. Opgeruimd staat netjes.

Anna List 14 oktober 2019 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 9139358)
Met een beetje geluk wordt hij dood geschoten en zijn we van dat uitschot ook weer vanaf. Geef die onbekende rapper maar een niemands graf. Opgeruimd staat netjes.

kans is evenwel groot dat m rapper terug zal zijn dan dat we willen. :-P

Vrijheideerst 14 oktober 2019 12:16

Wie?

Het Verzet 14 oktober 2019 12:20

SMS actie voor bizzybally

TheFourHorsemen 14 oktober 2019 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9139362)
kans is evenwel groot dat m rapper terug zal zijn dan dat we willen. :-P

Goeie :-D

Anna List 14 oktober 2019 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9139379)
Goeie :-D

ja, sorry, ik kon het niet laten. ;-)

Anna List 14 oktober 2019 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9139372)
SMS actie voor bizzybally

kogels inzamelen voor de Koerden? :D

dpg 14 oktober 2019 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 9138779)

Had hem geen geld om zijn legerdienst af te kopen ?

Of brengt zijn jobke niet genoeg op ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be