![]() |
Elle
Citaat:
8O economisch opmerkelijke beslissing ... behoorlijk Belgisch. :lol: |
Dat is nog het toppunt :
De werknemers zouden vanaf januari, wanneer hun opzegtermijn is verlopen, opnieuw ingezet kunnen worden als freelancers, aldus Wasseige. |
Aha, modellen.
Deze mag bij mij eens komen bellen. :rofl: THE NEW FRAGRANCE OF FREEDOM Damn!! vergeten, mijn bel is kapot. (klonk wat Samson & Gert achtig maar kom) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, ik zou die voor een zacht prijsje kunnen verkopen misschien. :-D De link 'leerde' "Modemagazine Elle ontslaat bijna volledige Nederlandstalige redactie" dat het precies gaat om een openlijke aanval op de Nederlandstaligen? Moeten we daar uit afleiden dat de verfransing van ons land verder en verder gaat? |
Citaat:
Jij als aanhanger van het neoliberalisme moet toch blij zijn? |
Citaat:
content? 8-) PS dat wil bovendien niet zeggen dat ik me in een neoliberaal vakje laat plaatsen. |
Citaat:
Het typeert je wel als Vlaams neoliberaal |
Citaat:
PS neoliberaliteit rijmt niet met gecorrigeerde markteconomie, maar blijkbaar is voor u alles wat geen communisme is, neoliberaal. |
Citaat:
Wat conflict geeft met uw neoliberale ideeën, en aldus leidt tot het gekronkel dat we nu mogen aanschouwen |
Citaat:
Citaat:
|
Elle magazine en de Franstalige zijde opdoeken. Dat zou pas gek zijn geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
B) het Nederlandstalige boekje verdwijnt helemaal niet, je hoeft niet te panikeren. C) bijgevolg is uw economisch argument waardeloos en mijn opmerking over neoliberalisme correct |
weer een bewijs dat walen stront zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be