![]() |
Duits dierenproeflabo
Niet voor gevoelige lezers!!!
Duits dierenproeflabo Ander dierenleed: Dierproeven verboden in België maar KU Leuven gebruikt achterpoortje: “horrorpraktijken” Europees Parlement wil wereldwijd verbod op dierproeven voor cosmetica “Onze wetenschappelijke methode was fout” Volkswagen liet apen uitlaatgassen inademen tijdens experiment en verontschuldigt zich nu Verjaardag Rik Torfs lokt nieuw protest uit tegen dierproeven Zou men die proeven niet beter op terroristen en moordenaars doen? 8O Of klinkt dat te Dr. Mengele achtig? Naast dat kan je u ook de vraag stellen: 'hebben die dieren iets mis gedaan om zo een straf te krijgen?' Moordenaars en terroristen daarentegen die hun daden zijn duidelijk en bewezen in de meeste gevallen. |
Heb heb net het artikel gelezen in Het Nieuwsblad en mijn eetlust was meteen verdwenen als sneeuw voor de zon.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191015_04664885 |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat er onbeschaafde wezens rondlopen dat wij ons dat (on)recht ook mogen toeëigenen. |
Citaat:
Overal opstanden, overal moorden, overal drugs ... Dat heeft ooit wel eens anders geweest maar dat soort van toestanden gaat echt wel zwaar in stijgende lijn. De jongere generatie, ik beklaag ze, zij die het nog allemaal goed menen. :| |
Citaat:
Klimaatbetogers: "Politie deed ons uitlaatgassen inademen" https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191015_04665541 Citaat:
Blijkbaar is de van 24/11/1933 daterende Tierschutzgesetz betreffende dierenwelzijn en vivisectie afgeschaft. ![]() |
Citaat:
We hebben tegenwoordig alleen nog maar uitersten. De middenvleugel, die is er overal ver uit. Men was de middenvleugel blijkbaar beu, maar nu zijn we van kwaad naar erger aan het gaan. En dat is bijna overal zo in onze Westerse wereld. De VS, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, UK, ook België ... om er maar een paar te noemen. Waar politiek eigenlijk een dialoog hoort te zijn waar er compromissen kunnen worden gesloten wordt nu de afstand tussen extremen groter met de dag... En dan wordt onderhandelen heel moeilijk. Kijk maar naar onze regeringsvorming. |
1 Bijlage(n)
|
|
Citaat:
of gaan we gewoon hypocriet doen? Citaat:
|
Dierproeven zijn en blijven noodzakelijk, maar moeten beperkt worden tot de uiterste noodzaak en enkel bestaan uit het strikt noodzakelijke dierenleed; alle mogelijke alternatieven moeten eerst uitgeput worden.
Dierenartsen moeten dat Duitse geval maar onderzoeken; mij komt het over dat ze daar gekozen hebben voor een louter economisch model, en plaats van een model dat overeenkomt met de actuele West-Europese cultuur. |
De manier waarop de "onderzoekers" in dit labo met dieren omgaan zou Mengele nog te kakken zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis de context rond die beelden om een oordeel te kunnen vellen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be