![]() |
The Donald als briefschrijver ...
Donald Trump’s bizarre, threatening letter to Erdo?an: ‘Don’t be a fool’
Een gepast liedje op zijn 'wijze' woorden 'Don't be a fool' Mighty Sparrow - Only a fool Een schuchtere poging van mijnentwege om al die miserie een beetje 'vriendelijker' te laten overkomen? :twisted: |
Citaat:
|
|
Ik kan me helemaal vinden in de inhoud van die brief.
Recht voor de raap. Trump veroordeelt het bloedvergieten in Noord-Syrië. Hij dreigt zelf niet met geweld, maar met economische sancties. Waarom de anti-Trump goegemeente hierover op haar achterste poten staat, is mij een raadsel. |
En Erdogan heeft de brief in de vuilbak gesmeten en toch binnengevallen.
En Pence mag terug vertrekken, Erdogan weigert hem te ontvangen. Wat een vernedering. De President van de VS wordt gewoon genegeerd door andere wereldleiders. De president van Italie heeft hem zelfs afgekraakt tijdens de persconferentie. De ceremoniele president.... Achter zijn rug lachen ze hem vierkant uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Cicero heeft nog boeiende verslagen geschreven over de onderhandelingen tussen de Romeinen en de Americani toen hij de Hudson wilde overstreken. |
Citaat:
|
Moest ik in het lager middelbaar zo'n brief geschreven hebben, dat was een dikke buis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dramatisch. Zijn eigen administratie in het Witte Huis trolt hem.
Niemand neemt die man nog serieus. |
Citaat:
|
Citaat:
Parole parole |
Citaat:
|
Citaat:
Effectieve communicatie moet je elders leren: The Day You Became A Better Writer |
Dus je steunt president meltdown nog steeds ?
lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Bill is fucking all kind of women, please stop it." |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be