Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dalilla Hermans wil niet meer op bezoek bij VRT (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250471)

Gun 21 oktober 2019 18:11

Dalilla Hermans wil niet meer op bezoek bij VRT

LINK

Deze ochtend leuk nieuws gehoord.

Dalilla is zo iemand die denkt dat de evenaar door haar reet loopt. Ze is zogezegd tegen discriminatie maar ze wakkert het alleen maar aan, constant dat gejammer. Haar gepolariseer is erger dan wat eender welke partij aan linkse of rechtse zijde doet ...

En van de VRT kreeg ze jarenlang haar jammer-platform ... blij dat we ze kwijt zijn ...

Dadeemelee 21 oktober 2019 18:15

Gebrek aan aandacht denk ik.

Henri1 21 oktober 2019 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 9145422)
LINK

Dalilla is zo iemand die denkt dat de evenaar door haar reet loopt. Ze is zogezegd tegen discriminatie maar ze wakkert het alleen maar aan, constant dat gejammer. Haar gepolariseer is erger dan wat eender welke partij aan linkse of rechtse zijde doet ...

En van de VRT kreeg ze jarenlang haar jammer-platform ... blij dat we ze kwijt zijn ...

Ik heb niets tegen Dalilla.

Hier in N-VA tooi.

Vrijheideerst 21 oktober 2019 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9145433)

Hier in N-VA tooi.

En alweer een draad vakkundig naar de kloten geholpen.

:cheer:

Guinevere 21 oktober 2019 18:21

Sad, want ik ben voor diversiteit... en het kan nu alleen maar bergaf voor haar, zeker wat betreft aandacht.
Of heeft ze een plan B ?

Dadeemelee 21 oktober 2019 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9145433)

Maar klagen over de VRT?

Alhoewel, zondag Liesbeth Imbo poeslief tegen Jean Jambon. Het was bijwijlen tenenkrullend.

Anna List 21 oktober 2019 18:21

Oh wat een disrespect!:-o:-o:-o

Guinevere 21 oktober 2019 18:24

"die redacties hebben me opgefucked" wat zou ze daarmee bedoelen

Vragen, vragen en maar geen antwoorden. Ik vind wie a zegt moet ook b zeggen eigenlijk.

Vrijheideerst 21 oktober 2019 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9145438)
Oh wat een disrespect!:-o:-o:-o

Goh ja, zou jij op bezoek bij de VRT willen? ;-)

Dadeemelee 21 oktober 2019 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9145441)

Vragen, vragen en maar geen antwoorden. Ik vind wie a zegt moet ook b zeggen eigenlijk.

Volgens wat ik gelezen heb hadden ze haar al een tijdje niet meer uitgenodigd.

Dadeemelee 21 oktober 2019 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9145443)
Goh ja, zou jij op bezoek bij de VRT willen? ;-)

Voor een grondige Anna Lize. :lol:

Rahowa 21 oktober 2019 19:03

Precies een ruimtewezen dat raar mens,blij dat ik niet meer op dat smoel moet kijken.

Anna List 21 oktober 2019 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9145441)

"Het is vaag, maar ik mag dat." - Dalida :lol:

Anna List 21 oktober 2019 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9145465)
Precies een ruimtewezen dat raar mens,blij dat ik niet meer op dat smoel moet kijken.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze vanavond in De Afspraak zou zitten om toelichting te geven. :-P

No Apologies 21 oktober 2019 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 9145422)
LINK

2

No Apologies 21 oktober 2019 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9145510)
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze vanavond in De Afspraak zou zitten om toelichting te geven. :-P

Nee, ze is uitgenodigd, maar wou vanavond nog niet. Ze wil eerst nog een dagje of twee mokken.

No Apologies 21 oktober 2019 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9145436)
Sad, want ik ben voor diversiteit... en het kan nu alleen maar bergaf voor haar, zeker wat betreft aandacht.
Of heeft ze een plan B ?

Naar 't schijnt is haar vent haar stilaan even hard beu als de rest van Vlaanderen. Voor haar plan b gok ik op de volgende editie van Temptation Island.

Anna List 21 oktober 2019 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9145517)
Nee, ze is uitgenodigd, maar wou vanavond nog niet. Ze wil eerst nog een dagje of twee mokken.

Ik zou daar niet van verschieten...van de uitnodiging...een kans om op tv te komen laten schieten, da's al moeilijker te geloven. :lol:

Anna List 21 oktober 2019 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9145436)
Of heeft ze een plan B ?

Sad??? Dat verwend nest heeft door adoptie alles in haar schoot geworpen gekregen en toch is er niks goed genoeg voor haar, en is alles altijd de schuld van alle anderen maar nooit ligt iets aan haar.

We kennen hier op t forum die pathologie wel.

XD Prooootttt O_o

Dat Dalida maar eens echt goed op haar bakkes gaat, kan ze mss eindelijk beginnen opbouwen ipv alleen maar af te breken altijd.

No Apologies 21 oktober 2019 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9145529)
Sad??? Dat verwend nest heeft door adoptie alles in haar schoot geworpen gekregen en toch is er niks goed genoeg voor haar, en is alles altijd de schuld van alle anderen maar nooit ligt iets aan haar.

We kennen hier op t forum die pathologie wel.

XD Prooootttt O_o

Dat Dalida maar eens echt goed op haar bakkes gaat, kan ze mss eindelijk beginnen opbouwen ipv alleen maar af te breken altijd.

Heb zoiets als adoptiekind. Je haalt dat uit de miserie van zwart Afrika om haar hier een betere toekomst te bieden en dan moet je een aantal jaren later continu horen dat de blanke, nee witte man, de duivel in persoon is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be