![]() |
Dotatie ontvangers uit Laken enkel nog populair bij Waalse transfer ontvangers
Het gaat slecht met de Belgische monarchie.
In Vlaanderen zijn ze hun meerderheid kwijt. Enkel in Wallonië genieten ze nog de steun van de meerderheid. Dat is niet verwonderlijk. De Walen zien in het Koningshuis de waarborg dat België blijft bestaan en zij aldus verder kunnen blijven genieten van de Vlaamse transfers.:roll: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191023_04680453 " In Vlaanderen is het koningshuis de steun van de meerderheid kwijt (49 procent),:-) in Franstalig België is nog 62 procent voorstander. En dat hoeft niet te verbazen. “Een veelgebruikt argument pro is dat de koning fungeert als bindmiddel tussen Vlaanderen en Wallonië. Meer Franstaligen dan Vlamingen vrezen dat België uit elkaar zal vallen zonder koning.” |
Dat heeft altijd goed gegaan tussen dotatieontvangers en transfertontvangers.....tussen die wat de dotaties en de transferts moeten betalen gaat het minder goed omdat een deel(establishment-politici) er wil mee doorgaan en zelfs nog wil opdrijven en omdat diegene die het uiteindelijk via de belastingen moet betalen, het zo niet meer begrepen heeft.........hier komt zeker nog een vervolg aan....
|
Citaat:
Dat ze maar eens kijken naar de kloosterlingen die werken ook voor de kost https://www.hln.be/in-de-buurt/brech...bier~a6feff8d/ "Trappistinen uit Brecht lanceren shampoo op basis van trappistenbier". Zo zouden ze bijvoorbeeld kunnen starten. "Monarchie lanceert shampoo op basis van Schaarbeeks krieken lambik" |
binnenkort de verjaardag van een echt vrouwtje
|
Simpele mensen die vertrouwen hebben in een meisje dat al een paar teksten voorgelezen heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou er een spoor zijn van overlopers, heel misschien, maar nu? :lol: |
Citaat:
de Vlamingen zal overtuigen om toch maar jaarlijks 16 miljard € door te blijven storten in de bodemloze Waalse put. Die hoop lijkt me toch al te voorbarig om het land alsnog bij elkaar te houden . |
Citaat:
|
Citaat:
|
De gemiddelde 80 plusser is nog voor,maar voor de rest?
|
Citaat:
Zelfs de allergrootste politieke partij van dit land wil niet naar het verjaardagsfeestje van de Prinses.:-) https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...T=236296846973 "N-VA stuurt geen afvaardiging naar de officiële ceremonie ter gelegenheid van de achttiende verjaardag van prinses Elisabeth. Dat vernam onze krant uit betrouwbare bron. Vlaams minister-president Jan Jambon en zijn ministers Zuhal Demir, Ben Weyts en Matthias Diependaele waren uitgenodigd door het koninklijk paleis, maar ze sturen hun kat. " Wees maar gerust, dit zijn bange dagen voor de dotatieontvangers van Laken. Qua populariteit van de Monarchie kan dit wel tellen . VB,LDD en PVDA zullen waarschijnlijk ook wel niet gaan. Dan is er al geen Vlaamse meerderheid op dat feestje. |
Citaat:
|
Citaat:
maar nergens hoor ik een merci'ke van de lamzakken uit Limburg en westvlaanderen. Hoort gij dat? ik hoor niks! Is dat correct? |
Citaat:
Nu zijn ze aan het roepen van een 'onafhankelijk Vlaanderen', en wat zal dan de volgende stap zijn ? Vlaanderen nog eens gaan herverdelen. Enne, het is geen 16 miljard, ik had dit touwens al eens gepost in een andere raad, het zijn er 'maar' 6,5. Nu ja, Kaproen overdrijft graag een beetje en ik gun hem wel dat pleziertje. |
Citaat:
Citaat:
Een openbaar verjaardagsfeest voor een 18-jarige omdat zij toevallig (kroon)princes is... Wat een zever. Nu ja, ik begrijp ook wel dat jij als Vlaams-nationalist heel bang bent dat Elizabeth te populair wordt, ook via zulke PR-stunten... Weer een dag meer verwijdert van de Vlaamse onafhankelijkheid. :lol: |
Citaat:
Het heeft dus niet te maken met de gestelde lichamen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haar geboycotte feestje is juist een indicatie van haar kleine populariteit bij de Vlaamse bevolking. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be