![]() |
Groen volksvertegenwoordiger gebruikt Arabisch in tweet
https://m.hln.be/nieuws/binnenland/g...tiek~aefb6e03/
Wie verschiet hier nog van? Normaal gedrag voor een linkse. |
Kunnen we hier inspiratie opdoen voor de aanpak van dat probleem?
|
Citaat:
De kleur van de Islam is ... Groen. En bovendien een zeer ongelukkige boodschap voor de Arabische nieuwkomers. Het aanleren van het Nederlands is niet nodig onze politici zullen wel Arabisch leren . |
|
Citaat:
Iedereen Tweet in de taal die hij/zij wil. |
Citaat:
Is er hier iemand die dit wil verbieden? Ik hoop dat we op een politiek forum toch commentaar mogen hebben op wat politici doen in hun functie van politici? |
Citaat:
|
Citaat:
In getranslitereerd Arabisch luidt deze: ?asjhadoe ?an l? ?il?ha ?ill?-ll?h(oe), wa asjhadoe anna moe?ammadan ras??loe-ll?h(i) "Ik getuig dat (er) geen godheid is (dan) alleen Allah en ik getuig dat Mohammed de gezant van Allah is." Nadat iemand de sjahada heeft uitgesproken wordt deze als moslim beschouwd. Dit kan in het bijzijn van twee getuigen zijn, in het bijzijn van de gemeenschap of alleen tegenover Allah. In Beieren werd zo een klas op bezoek bij een moskee door de imam de sjahada aangeleerd en in het Arabisch opgedreund door de bezoekende leerlingen en hun leraren. Zo waren er plots een 30-tal nieuwe moslims bijgekomen. |
Citaat:
Enfin dat wisten we al langer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat Nederlands en Frans erbij was maar voor de vorm.
Groen/Ecolo in Brussel richt zich helemaal op de moslims. -> voor hoofddoeken in de administratie en in de klas -> voor onverdoofd slachten -> voor islamitische feest/verlof dagen |
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt dat als een privé tweet? |
Iemand die goed is in Talen en het is weer niet goed.
Moest het in het Aaaaantwaaarps geweest zijn waren alle nationalistjes in de handjes aan het klappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be