![]() |
Betonland Vlaanderen eindelijk in kaart gebracht
Met dank aan De Standaard: parking en betonland Vlaanderen krijgt eindelijk een gezicht: https://www.standaard.be/betonwoede/kaart/. Zoek je gemeente op.
Grappig is dat in Vlaanderen het aantal inwoners niet meer per vierkante KM wordt gerekend maar per vierkante HA. |
Citaat:
Goed voor de kas van de gemeentes via het kadastraal inkomen maar leefbaar is voor mij iets anders het wordt eerder overleven. |
Citaat:
PS een gehuchtje waar alle huizen die vrijkomen afgebroken worden om de grond als overstromingsgebied voor de Maas te laten, toch door de jaren meer bebouwd zouden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Zeeuws-Vlaanderen kan je trouwens tegenwoordig voor minder geld veel meer huis kopen dan in het naburige Oost-Vlaanderen. |
Citaat:
Ook francofielen? |
Citaat:
|
Citaat:
Laat hem zagen Elio. Zijn bedoeling is gewoon om een zevertopic te openen. Vlaanderen heeft nooit een departement gehad dat zich iets aantrok van ruimtelijke ordening. Wel een departement dat er voornamelijk was en is om vriendjes een dienst te bewijzen. En sinds we zo fier zijn dat we de hoofdstad van Europa kregen hebben we meteen een bende niet betalers erbij gekregen die zelfs de wegen kapot rijden die de andere Belgen mogen betalen. Ik beweer niet dat Duc ongelijk heeft maar dat hij de huidige situatie plezant vindt en denkt dat hij ons ermee moet uitlachen is niet de schuld van de gewone Vlaming maar wel van vertegenwoordigers van de overheid die zich dikwijls laten omkopen. Ik schreef hier trouwens reeds op dit forum dat dezen die het departement Stedenbouw in handen hebben de echte machthebbers in dit land zijn. Het antwoord was gehuil en platte zever. Maar goed. De situatie zoals aangemeld door Duc is er. Tenslotte krijgen wij allen wat we verdienen. Als meerderheden clowns verkiezen dan draaien minderheden er mee voor op. Niemand moet dus jammeren. We zijn allen mee schuldig. En minderheden betalen wel mee maar wat ze zeggen heeft toch geen belang. Dus maar verder hobbelen zeker? We betalen ze allemaal tot de laatste cent in die praatbarak maar …..niemand is ooit verantwoordelijk. Allemaal onschendbaar zelfs. Nog niemand onder al die slimmen die het wel snapt? :roll: |
Citaat:
(waarschijnlijk plaatsen waar de beton reeds 100m dik is) |
Ik kan het duidelijk zien voor mijn straat en eerlijk gezegd, deze kaart is dikke kwatsj. Al de huizen die er nu staan, stonden er 100 jaar geleden ook al. Het zijn allemaal boerderijen. Er is niks bijgebouwd sinds 1975, en toch begint de simulatie met een lege kaart, en wordt die stelselmatig aangevuld door de jaren. Volslagen belachelijk, want in de eindfase zijn er tal van percelen zogezegd bebouwd, terwijl dat allemaal weiland, maïsland en bos is.
Die kaart is bedrog! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, Als er elk jaar 50.000 inwoners bijkomen moeten er elk jaar minstens 15.000 woningen bijkomen. Haal er nog wat meer naar hier.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be