![]() |
De badkamer
Na de keuken is nu de badkamer aan de beurt!
(Wel, eigenlijk moeten beide nog gebeuren vanaf december, maar ok...) Afmetingen 3m x 3m. Welke douche, of bad, of combinatie is het best? |
Citaat:
|
Citaat:
eerst zien of awe lekkere wel één kamer afgewerkt krijgt voor ge m nog ergens anders laat beginnen afbreken. er zijn mannen die alleen maar aan afbreken toe komen voor ze vaststellen dat ze niks terug afgewerkt krijgen ze. zo wat de rode draad in 'help, mijn man is een klusser' ... die zijn altijd op twee drie plaatsen tegelijk bezig ... |
Citaat:
|
![]() |
![]() |
Citaat:
zo typisch ouderlinge 55+ers, overal een wc bijduwen ... :roll: |
Citaat:
What smells under the burka Stays under the burka. Trouwens, als uw vent niet vies is van het achterste van een schaap....:roll: |
Citaat:
Maar 't is mijn pa die met klussers gaat helpen bij de renovatie. Heeft die ook bij m'n broers gegaan en die hebben afgewerkte badkamers. Zo en nu zijn we hier ook weer uitgepraat. |
Citaat:
ah bon, dan is t goed. 3op3 dan moet een bad en een inloopdouche wel lukken hoor, dubbele wasbakken zou ik niet meer doen. ga je een bidet zetten ook? |
Citaat:
|
Citaat:
Guine is Antwerps, zij verstaat t wel, boerkes uit Ronse trekken hunne plan maar. |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Inloopdouche. |
Citaat:
Stop dat primitieve gedoe en evolueer. ;-) ontopic : inderdaad, een inloopdouche. |
Citaat:
Groot genoeg zodat je voorover kan bukken en je anaal gepenetreerd kan worden op een comfortabele manier. Er moet een lul in die kont, hard en diep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even tellen.... 1,2,3,4,5,6..... Zeven! Een nieuw record!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be