![]() |
Mar Dutroux
Als ik foto's zie van Marc Dutroux met zijn vetrolletjes, zijn dikke buik, grijnzend op de foto... en ik zie dan beelden van graatmagere hongerleidende bedelaars op straat, dan stel ik mij bepaalde vragen. En nu zijn er mensen die (uit medelijden?) vinden dat die terug vrij mag gaan rondlopen in onze samenleving?
Ik stel mij soms vragen over hoe de politici onze maatschappij en onze samenleving besturen. Het lijkt wel hoe groter je een monster bent hoe meer je beloond wordt hier. |
Citaat:
|
de mens heeft zijn straf zo goed als uitgezeten.
ik vind ook dat men hem mag lossen, maar niet zo maar natuurlijk, veiligheidshalve best gefaseerd. in schijfjes dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle haaien zijn zoogdieren, maar je snapt me wel. 8-) |
Citaat:
|
Playa del Mar Dutroux
|
Zou men het echt aandurven om die kerel nog vrij te laten?
|
Ik snap niet dat die nog vrij wil. Wat gaat die doen, éénmaal buiten ?
Zal wel weer een advocaat zijn die zich wat wil profileren. |
STANDPUNT. Nieuwe kwellingen in zaak-Dutroux.
Natuurlijk is dat een advocaat die met die walgelijke zaak een 'pluimpje' wil halen. Mag je dat nog een pluimpje noemen mocht iemand in dat soort van zaken zijn/haar gelijk krijgen? Het is alvast de zoveelste slag in het gezicht van de familieleden van de overleden kinderen. Die man zou maar 1 ding moeten krijgen en dat is de strop maar neen men laat de brave belastingbetaler er liever voor opdraaien. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij FN bieden ze hem een job aan als levend (eventjes dan toch) doelwit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be