Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Knack - wat gebeurt er??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250607)

marie daenen 30 oktober 2019 10:21

Knack - wat gebeurt er???

Wat gebeurt er bij Knack??? Twee dagen op rij dat ze eindelijk kritiek tegen het establissement openbaar maken...

Gisteren : Premier Sophie Wilmès (MR): Nederlandskundig maar Vlaamsvijandig?

https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...d-1526139.html

Vandaag : Kandidaat-voorzitter CD&V Walter De Donder: 'Wijken in Antwerpen en Brussel zijn volledig ontvolkt'.
'Het probleem van migratie durven erkennen en benoemen is een eerste stap.'

https://www.knack.be/nieuws/belgie/k...s-1526491.html

Hebben ze door dat hun kop onder de hakbijl ligt als ze blijven zweren bij hun nonsens rubrieken die van alles behalve de harde waarheid durven te zeggen...
Beginnen ze door te hebben, dat het niet meer om te lachen is en dat de mensen heel dat linkiewinkie gedoe kots maar dan ook kots beu zijn???
Beginnen ze eindelijk het enorme gevaar van de ongekontroleerde, steeds verder groeiende en bloeiende immigratie in te zien. In feiten zien ze misschien het failliet al op ons afkomen en dat hun riedeltje van het zal wel zo geen vaart lopen al volledig achterhaald is... Het gevaar is er en kan niet meer ontkend worden.

Jan van den Berghe 30 oktober 2019 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9152937)
Wat gebeurt er bij Knack??? Twee dagen op rij dat ze eindelijk kritiek tegen het establissement openbaar maken...

Knack al een flinke tijd met een dalend aantal betalende abonnees. Niet verwonderlijk dat ze nu wat uitpakken met wat flinkere artikelen. Dat scherpt de belangstelling en kan misschien de verkoopcijfers dan wat aanzwengelen.

Sneaky 30 oktober 2019 10:25

Citaat:

Vandaag : Kandidaat-voorzitter CD&V Walter De Donder: 'Wijken in Antwerpen en Brussel zijn volledig ontvolkt'.

Hebben ze door dat hun kop onder de hakbijl ligt als ze blijven zweren bij hun nonsens rubrieken die van alles behalve de harde waarheid durven te zeggen...
Beginnen ze door te hebben, dat het niet meer om te lachen is en dat de mensen heel dat linkiewinkie gedoe kots maar dan ook kots beu zijn???
Beginnen ze eindelijk het enorme gevaar van de ongekontroleerde, steeds verder groeiende en bloeiende immigratie in te zien. In feiten zien ze misschien het failliet al op ons afkomen en dat hun riedeltje van het zal wel zo geen vaart lopen al volledig achterhaald is... Het gevaar is er en kan niet meer ontkend worden.

Waar is de tijd dat Van Overtveld nog mocht schrijven voor knack?

Sindsdien is het allemaal bergaf gegaan..

marie daenen 30 oktober 2019 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9152940)
Knack al een flinke tijd met een dalend aantal betalende abonnees. Niet verwonderlijk dat ze nu wat uitpakken met wat flinkere artikelen. Dat scherpt de belangstelling en kan misschien de verkoopcijfers dan wat aanzwengelen.

En spijtig genoeg geldt de meer dan gepaste ontevredenheid van de Vlamingen over hun scrabuleuze werking niet voor een staatsgesteunde zender zoals de VRT...

Xenophon 30 oktober 2019 10:28

Amai, alle VB'ers zullen nu CD&V stemmen...

vanderzapig 30 oktober 2019 10:29

Citaat:

Die linkjes werken niet bij mij. Ik krijg die mottigaard van een Bultinck te zien. Hij schept op over "kwaliteitsjournalistiek" en mekkert over mijn adblocker.

marie daenen 30 oktober 2019 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9152943)
Waar is de tijd dat Van Overtveld nog mocht schrijven voor knack?

Sindsdien is het allemaal bergaf gegaan..

Waarom mocht Van Overveld schrijven voor de Knack??? Omdat ze via hem, de NVa gemakkelijk konden afbreken door ze alle problemen uit het verleden, waar ze toen tussen haakjes braaf over gezwegen hadden, in zijn schoenen te schuiven???
Al die problemen waren toch pas problemen geworden op het ogenblik dat de NVa ze trachtte op te lossen... Daarvoor, ook al stevende het land meer en meer naar de afgrond..., daarvoor waren er geen problemen???

Vrijheideerst 30 oktober 2019 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9152949)
Waarom mocht Van Overveld schrijven voor de Knack??? Omdat ze via hem, de NVa gemakkelijk konden afbreken door ze alle problemen uit het verleden, waar ze toen tussen haakjes braaf over gezwegen hadden, in zijn schoenen te schuiven???
Al die problemen waren toch pas problemen geworden op het ogenblik dat de NVa ze trachtte op te lossen... Daarvoor, ook al stevende het land meer en meer naar de afgrond..., daarvoor waren er geen problemen???

De meest bekwame minister van financiën in tijden.

Dadeemelee 30 oktober 2019 11:38

Citaat:

Amai, twee keer dat ge de Knack leest. Ge moest wat meer Knack lezen ipv Pallieterke en Doorbraak. :lol:

Anna List 30 oktober 2019 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9152946)
Amai, alle VB'ers zullen nu CD&V stemmen...

en abonneren op Knack ipv op 't Pallieterke.

Anna List 30 oktober 2019 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9153045)
Amai, twee keer dat ge de Knack leest. Ge moest wat meer Knack lezen ipv Pallieterke en Doorbraak. :lol:

ach Knack komt kwalitatief al jaren niet meer aan de enkels van t Pallieterke en Doorbraak samen.

Dadeemelee 30 oktober 2019 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9153056)
ach Knack komt kwalitatief al jaren niet meer aan de enkels van t Pallieterke en Doorbraak samen.

K&k :lol:

marie daenen 30 oktober 2019 11:46

Citaat:

Ik lees Knack niet want alles zit achter een betaalmuur en zo stom ben ik nog niet om daarvoor te gaan betalen...
Ik lees alleen de titels om toch een beetje te weten wat het dagelijkse nieuws is...
Lees jij Pallieterke of hoe kun je anders weten dat wat daarin staat nergens op trekt??? Durven ze misschien de Vlaamse en alleen de Vlaamse kaart trekken...
Enfin ze zeggen het toch openlijk in tegenstelling met onze vrije gesubsidieerde media...
En weet je waarom ik Pallieterke niet lees??? Hewel omdat ik weet dat ik dan zeker niet meer zal kunnen spalen over alle onrecht Vlaanderen en de Vlamingen aangedaan... en wonende waar ik woon en mijn verleden ook in Vlaanderen weet ik maar al te goed dat ieder woord dat ze zeggen juist is...

Xenophon 30 oktober 2019 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9153055)
en abonneren op Knack ipv op 't Pallieterke.

Ja, allemaal door Kabouter ACW.

Pandareus 30 oktober 2019 11:51

Citaat:

Kijk eens goed naar welk stuk ze juist quote uit de 2 artikelen : komt alle 2 uit het kleine stukje dat niet achter de betaalmuur zit. Het lokkertje dus.

Ik zou er zeker niet zomaar vanuit gaan dat Marieke die 2 artikelen volledig gelezen heeft. Het verklaart wellicht ook haar reactie, die zo goed als off topic is met de inhoud van het (integrale) artikel.

Vrijheideerst 30 oktober 2019 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9153078)
Kijk eens goed naar welk stuk ze juist quote uit de 2 artikelen : komt alle 2 uit het kleine stukje dat niet achter de betaalmuur zit. Het lokkertje dus.

Ik zou er zeker niet zomaar vanuit gaan dat Marieke die 2 artikelen volledig gelezen heeft. Het verklaart wellicht ook haar reactie, die zo goed als off topic is met de inhoud van het (integrale) artikel.

Post het dan. :magniet:

marie daenen 30 oktober 2019 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9153078)

Leugenaar, zo kennen we je... één van de twee artikels zit wel degelijk achter een betaalmuur; maar zelfs indien niet hoeft je er maar op te drukken om de hele Knack-organisatie op je kap te krijgen om je toch vooral aan te sporen om je te identificeren....
Dus zelfs zonder betaalmuur; ik lees niets meer buiten de aankondigingen...
En moest een artikel wel interessant zijn... Hewel dan zet ik het hier op het forum en uit de reactie van de andere forummers kom ik dan wel te weten wat voor interessants erin staat...
Maar gezien de reacties hier, duidelijk niet veel...

Anna List 30 oktober 2019 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9153061)
K&k :lol:

lach maar, maar ik lees ze alle drie. je lach maakt niet veel indruk dus.

Pandareus 30 oktober 2019 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9153064)
Ik lees Knack niet want alles zit achter een betaalmuur en zo stom ben ik nog niet om daarvoor te gaan betalen...
Ik lees alleen de titels om toch een beetje te weten wat het dagelijkse nieuws is...

:lol::lol::lol:

Citaat:

Lees jij Pallieterke of hoe kun je anders weten dat wat daarin staat nergens op trekt??? Durven ze misschien de Vlaamse en alleen de Vlaamse kaart trekken...
Enfin ze zeggen het toch openlijk in tegenstelling met onze vrije gesubsidieerde media...
En weet je waarom ik Pallieterke niet lees??? Hewel omdat ik weet dat ik dan zeker niet meer zal kunnen spalen over alle onrecht Vlaanderen en de Vlamingen aangedaan... en wonende waar ik woon en mijn verleden ook in Vlaanderen weet ik maar al te goed dat ieder woord dat ze zeggen juist is...
Dus ook geen Pallieterke : Marie haar venster op de wereld beperkt zich dus tot Doorbraak, de titels in Knack, en de Tele-Moustique bij de kapper.

Vrijheideerst 30 oktober 2019 12:03

Panda, post het artikel eens, zagevent.

:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be