![]() |
Anuna zeilt vruchteloos over de Oceaan
"Brute pech voor Anuna De Wever nu klimaatconferentie in Chili niet doorgaat"
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...stig~af7c84ed/ Blijkbaar zijn er voor vele mensen nog belangrijkere zaken dan een natuurlijke cyclische klimaatverandering. Profetische woorden van Bart Kaëll https://www.youtube.com/watch?v=QN5sGbTdvLY "Ze zeiden hou je van zeilen Je mag een keer met ons mee Ik wist nog niets van dat zeilen:roll: Maar zei natuurlijk niet nee Weldra stond ik voor het eerst aan dek Verstrikt in alle touwen tot aan m'n nek Ik wist nog niets van dat zeilen Ik stond volkomen voor gek:roll: Zeil je voor het eerst Dan sla je een flater" |
Citaat:
|
Citaat:
Maak U maar geen zorgen. De opwarming is een natuurlijke cyclus ,die vanzelf om de vijfhonderd jaar op en af gaat. De Groenen en Anuna zien er natuurlijk een broodwinning in en pogen de simpelen van geest te brainwashen opdat ze zich voor hun karretje zouden laten spannen. |
Als die boot nu nog met man en muis vergaat dan is de overtocht toch niet voor niets geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is goed voor hun druiven.:-) |
Citaat:
Ik kan niet uitleggen Het kind is gegroeid, De droom is weg Comfertably numb ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarna koelde het klimaat af en werd Groenland bedekt door sneeuw en ijs. Nu warmt het klimaat weer op en smelt de sneeuw in Groenland en binnenkort zal Groenland terug groen zijn . Niets nieuws onder de zon dus. |
Citaat:
|
De VN zoeken nu een alternatieve lokatie.
China of Australië misschien? :lol: |
Citaat:
Of dit: Rod Stewart - Sailing Ik vraag mij steeds af wie die reisjes allemaal voor zijn/haar rekening neemt want goedkoop zal dat niet zijn. :| |
Citaat:
Of ga je ontkennen dat Groenland in het jaar 1000 groen was en nu weer groen zal worden. Een cyclus van 500 jaar warmte en 500 jaar koude. |
Citaat:
op de opwarming van de aarde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een van hen zegde oprecht: voor ons mag de klimaatopwarming er komen: we zullen meer én betere gewassen kunnen telen. De winter duurt hier ongeveer 6 maanden. Dat is láng ! |
Opstand tegen de gevolgen van het neoliberale beleid in Chili. Ook de geplande meeting tussen Trump en Xi werd afgelast.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be