![]() |
Gebrek aan nieuwe Belgische regering doet economie goed
Nu er al bijna een jaar geen nieuwe Belgische regering meer is,
begint onze economie daar de goede gevolgen van te zien. "De Belgische economie is veel veerkrachtiger dan algemeen werd verwacht, blijkt uit nieuwe cijfers van de Nationale Bank. Ze groeide in het eerste kwartaal met 0,4 procent, tegenover 0,3 procent in het tweede kwartaal. Economen hadden slechts 0,1 procent groei voorspeld, bleek vorige week uit een peiling van De Tijd. https://www.tijd.be/politiek-economi...ische-economie Wij hebben dus absoluut geen Belgische regering meer nodig.:-) De economie groeit vanzelf. Eens we de Waalse put niet meer moeten vullen , zal de Vlaamse economie nog meer groeien. |
Ik heb het al gezegd: leve onze CD&V, VLD en MR regering en haar premier voor het leven Sophie Wilmes! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Vorige keer was het ook zo, dat toen we die fameuze 2 jaar zonder regering zaten, Belgie de beste economische beurt sinds 15 jaar had. Nu herhaalt zich dat. Zoals ik altijd al zegde: de staat is de vijand van het volk. Als de staat geen hoofd heeft, gaat het beter. |
Citaat:
|
Citaat:
N-VA zit in de Vlaamse regering Dus volgens uw logica zou Brussel en Wallonië het beter moeten doen Oeps, voor de zoveelste keer Afvoeren de Henri 1 logica Mocht ik u zijn. Ik haal er weer Hitler bij |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De economie zal wel groeien, de staatsschuld ook! |
Citaat:
Genoteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De regering is hier belachelijk gemaakt + het is goed voor de INWONERS van onze natie dat verpleegsters kunnen werken zoals het hoort. Bravo voor de parlementsleden die dat gestemd hebben ! Nu nog de BTW op de energie verlagen en de burgers van onze natie zullen héél tevreden zijn... :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be