![]() |
Heet politiek beest
![]() https://www.dailymail.co.uk/news/art...ONG-NAKED.html Het 32-jarige Amerkaanse congreslid Katie Hill zag zich o.m. door deze foto er enigszins toe genoopt haar politieke carriere vaarwel te zeggen. Er was ook veel te doen rond de tattoo van een IJzeren Kruis net onder de bikinilijn. Toch straf hoe die vrouwen zich keer op keer tch laten vangen aan naaktfoto's. |
Misschien gewoon fan van Motorhead.
|
In haren blote meth staan smoren maar het is de tattoo die het hem doet :lol:
|
Blijkbaar heeft haar (v)echtgenoot haar een loer willen draaien. Is goed gelukt blijkbaar.
|
ik had een topic verwacht over Samson die zijn overstap naar de politiek bekendmaakte :-(
|
Citaat:
Maar sowieso trekt niemand van mij zulke foto's. Ze zijn wel iets dat vaak op datingsite's etc voorkomt omdat die meestal om de seks gaan. Het probleem hier is wel effe ietske meer dan naaktfoto: op 9/11, nazi kruis tattoe, relatie met jongere medewerkerster,... wtf pictures from hell. 8O |
Waar zijn de rondingen?
Recht torso van schouders tot heupen. Vind maar niks... |
Citaat:
|
Het is natuurlijk dom om naaktfoto’s te laten rondslingeren, maar daarom als congreslid aftreden?
Ik ken een president die al 30,000 keer gelogen heeft, met de Russen samengewerkt, pussy’s gegrabd, etc. en dat is voor de Ami’s dan weer geen probleem. Rare jongens die Amerikanen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rechts = Republikeinen. Extreem rechts = KKK (het VB van de USA). |
Citaat:
|
et alors
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest ik van haar geweest zijn zou ik geprotesteerd hebben tegen de censuur rond haar vagina. :twisted: Edit: en tepel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be