Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Voormalige seksslavin van ISIS ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250658)

Universalia 3 november 2019 09:58

Voormalige seksslavin van ISIS ...

Voormalige seksslavin van ISIS: “Geef de jihadisten een proces zoals de nazi’s”

Citaat:

Nobelprijswinnares en voormalig ISIS-seksslavin Nadia Murad (25) stelt voor om gevangengenomen jihadistische strijders een proces te geven zoals de nazikopstukken na de Tweede Wereldoorlog in Neurenberg.
Het bewuste proces van Neurenberg.

Dat zal men snel onder de noemer 'stof tot nadenken' vegen denk ik wat de Nobelprijswinnares probeert gedaan te krijgen. :|

marie daenen 3 november 2019 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9156103)

Dat zal men snel onder de noemer 'stof tot nadenken' vegen denk ik wat de Nobelprijswinnares probeert gedaan te krijgen. :|

Oh, dat zal worden afgedaan als te duur en niet te betalen... Ten andere ik denk dat geen enkel islamland akkoord zal gaan daarmee... Ongelovige (honden) die over gelovigen, welke toch wel de recetten van de koran volgden, gaan oordelen.... Not done.

reservespeler 3 november 2019 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9156133)
Oh, dat zal worden afgedaan als te duur en niet te betalen... Ten andere ik denk dat geen enkel islamland akkoord zal gaan daarmee... Ongelovige (honden) die over gelovigen, welke toch wel de recetten van de koran volgden, gaan oordelen.... Not done.

2

Gipsy 3 november 2019 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9156103)

Frappant om het nodig te vinden een link naar het proces van Nuremberg te zetten. Dat is dus al in de vergeethoek van de geschiedenis geraakt.

Wat betreft Nobelprijzen daar heb ik geen gram interesse meer voor. Dat is totaal gedevalueerd. Verkracht worden door IS terroristen vind ik erg maar nog geen reden om een Nobelprijs te krijgen.

Dadeemelee 3 november 2019 21:29

In Den Haag is er toch een tribunaal daarvoor?

Universalia 4 november 2019 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9156703)
Frappant om het nodig te vinden een link naar het proces van Nuremberg te zetten. Dat is dus al in de vergeethoek van de geschiedenis geraakt.

Wat betreft Nobelprijzen daar heb ik geen gram interesse meer voor. Dat is totaal gedevalueerd. Verkracht worden door IS terroristen vind ik erg maar nog geen reden om een Nobelprijs te krijgen.

Citaat:

Nadia Murad, we moeten ISIS-terroristen verantwoordelijk houden voor hun daden, net zoals de wereld de nazi’s openbaar verantwoordelijk hield in de Neurenberg-processen.
Het is de dame zelf die de link naar Neurenberg in de kijker gezet heeft.

De link naar die ik aanhaalde was alleen maar "ter info".

Dat men iemand daarvoor een Nobelprijs zou kunnen krijgen, dat leek mij ook ver gezocht, voor wat ze allemaal wist te vertellen.

Maar, men wilde Greta Thunberg er zelfs bijna ééntje geven, dus is die Nobelprijs heden ten dage niet veel meer waard. :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be