![]() |
Immigratie weegt op de openbare ruimte
Mooi artikel...
Citaat:
Citaat:
|
Maar Larie en Apenkool.
In die verkavelingen, waarvoor men bomen kapt, wie woont daar ? Wie woont er in de stadscentra ? Juist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Migratie doet de bevolking sneller stijgen.
En dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleenstaande ouderen en vooral de vele echtscheidingen zijn veel belangrijker voor de hoge nood aan meer woningen. En dan zijn er nog oorzaken. Mijn vrouw en ik zouden gerust een heel pak kleiner kunnen wonen. Maar het centralistisch bestuur binnen Vlaanderen zorgt er voor dat we slaapplaatsen willen houden voor als de (klein)kinderen op bezoek willen komen. Met honderd kilometer enkel ga je niet ff op-en-af rijden. Dan blijf je al eens graag overnachten bij de (groot-)ouders. En dan hebben de kinderen al eens graag een slaapkamer op reserve voor het bezoek. |
Citaat:
Geen ontsnappen meer aan wat je ook doet. |
Citaat:
Hier bij ons in het blok wonen enkel Belgen en een paar andere W Europese nationaliteiten waar je weinig last met hebt. |
Citaat:
Aankoopprijs: 90.000 Euro. Verkoopprijs 15 jaar later: 280.000 Euro. Geen slechte investering. |
Vlaanderen is al zo dichtbevolkt en heeft zo weinig natuur en bos, dat er nog een hele invasie van allochtonen moet bijnemen.
Om onze klimaatdoelstellingen te halen dienen er heel wat vreemdelingen teruggestuurd te worden naar het land van herkomst en een algemeen voortplantingsverbod voor allochtonen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als destijds de eerste turken in de Sleepstraat in Gent kwamen wonen werd het van een deftige straat een verloederde straat. De prijzen zakten navenant in het begin, waar ze nu staan weet ik niet maar de straat is een puinhoop geworden. Hetzelfde met de Wondelgemstraat. |
Citaat:
Ons land was, toen ik naar school ging, met 9 miljoen. Er werd gesteld dat de Belgen onvoldoende kinderen hadden om dat getal op peil te houden. Vandaag zijn we met 1,5 miljoen. Minstens twee en een half miljoen immigranten. Goed voor 350.000 extra woonplaatsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal negatief voor het klimaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be