![]() |
Ludo Van Campenhout N-VA opnieuw opgenomen
Opnieuw opgenomen....
De man is een recidivist...... De zatte nonkel van N-VA. https://www.hln.be/in-de-buurt/antwe...ving~a9403595/ Wie gaat hem nu opvolgen? |
Een waardeloze overloper om de zak vol te krijgen waar we niks aan hebben maar veel aan betalen.
De politiek zoals we hem kennen. |
Aan het aantal draden te zien, zou hij deze week in vier verschillende klinieken opgenomen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Is erbij gekomen door de groeipijnen die de N-VA had. Nu zouden we hem waarschijnlijk liever kwijt zijn. |
Citaat:
Of wacht.... Schoof? Ben jij de Ludo? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
70% van de alcoholisten hervalt blijkbaar. Dat is een groot maatschappelijk probleem dat veel miserie met zich meebrengt. Dit politiek trachten te recupereren is walgelijk. Gelukkig heb ik het idee dat er weinig politici zijn die het gaan gebruiken.
|
met alle sympatie, ofwel stelt die zijn job niks voor, ofwel draait daar alles vierkant
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe je het ook draait of keert, veel wordt opgevangen door ondergeschikten als de baas het laat afweten. Dat mag natuurlijk niet te lang aanslepen... |
Waar opgenomen?
In de Vlaamse canon? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Kabinet Van Campenhout. |
Citaat:
je moet gewoon eens voor de ervaring stoppen met drinken. de sociale druk om te drinken is gigantisch allez, ééntje kan toch geen kwaad zeker? gaat gij nu altijd zo nuchter blijven? Allez, ééntje voor de sfeer. en gewoon ook geen alternatieven he, geen drank, dan water of fruitsap een hele avond op elke receptie... en dan had ik nog sjans dat ik een uitvlucht had in mijn sportieve doelen, anders ben je helemaal een freak in de ogen van de meesten ... dat duurt zo'n twee jaar eer je sociale omgeving stopt met aandringen tot het nuttigen van alcohol ... je kan je die sociale druk eigenlijk niet voorstellen als je dat eens niet beleeft ... |
Citaat:
Bij mijn schoonouders elke dag als ik om de kinderen ga: "Nekeer drinken? Ik ga mij iets uitgieten." En dan die blik als ge: "Nee, nee, merci" zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be