![]() |
Koning Filip schenkt België terug aan Nederland
Citaat:
:cheer: en het is gebeurd! :cheer: :-D |
:grootned:
|
staat op zn plaats in Kolder & kwatsch
|
Citaat:
|
:lol: Zalig.
Ik denk dat ik het niet eens erg zou vinden ook. |
Nou seg.... :lol:
|
Citaat:
Waarschijnlijk is 1830 al in de vergeethoek geraakt? Citaat:
Te ver gezocht of net niet? 8O |
Citaat:
:grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel er ook mooie en leuke dingen zijn in Nederland. Vooral de Nederlandse vrouwen. Ze moeten alleen afleren om even veel te zagen als de Vlaamse vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
- afgunst. Nederland klopt ons op zowat alle vlakken; - ons onderwijs dat maar blijft zemelen dat we tussen 1815 en 1830 “door de Ollanders bezet waren”. Daar is niets van aan, integendeel de militaire aanwezigheid van Nederland was zodanig zwak dat een zootje francofone herrieschoppertjes volstond om de Haagse regering door de knieën te doen gaan. |
Citaat:
|
'k Zou liever bij Albion aansluiten. Een brug zoals voor de Krim is snel gebouwd.
https://www.nationaltrust.org.uk/outdoors |
Citaat:
De overgrote meerderheid van de Nederlanders is anglofiel. Het feit dat ze in de 17e en 18e eeuw drie zee-oorlogen met de Britten hebben uitgevochten (en de derde uiteindelijk verloren) heeft die liefde volstrekt niet bekoeld. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik heb niks tegen Nederland , maar ik blijf liever apart !!
|
Weg met de kaaskoppen !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be