![]() |
CVP even tsjeefs als anders
“Mijnheer Magnette gaat met tien partijen spreken”, aldus Geens. “Ik heb gezien dat de kaarten herverdeeld zijn. We gaan mijnheer Magnette zien en horen wat hij te zeggen heeft.” Ook minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem sloot zich daarbij aan: “In deze tijden is alles mogelijk en niets uitgesloten”, klonk het.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eens~a04ad25e/ Mijn stelling blijft overeind: paarsgroen met CD&V & CDH erbij. |
Citaat:
Vooral als dat mondeling gegeven is... |
mensen zonder ruggengraat
|
We hadden het natuurlijk kunnen weten.
Daarenboven moet het nu ook maar eens uit zijn met in De Crem een "voor 90% is het eigenlijk een N-VAer" te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze keer was het De Crem, de Vlaamse vleugel van het ACW... Vroeger voerde men Doomst op die zijn, "pas op of ik word Vlaming" nummer bracht. Elke keer opnieuw zijn er mensen die het gewoon niet willen leren, elke keer opnieuw menen ze dat het ACW het beste voor heeft met de Vlaming... Er is zelfs in Wallonie zo geen anti-Vlaamse partij als de CD&V is. |
Klopt helemaal.
Het CDH wou gedoogsteun geven, nu zal dat opeens "voor ons is deelname nu wel bespreekbaar" worden. :rofl: Een oppositiekuur zou de N-VA goed doen denk ik. |
Magnette zoekt een twee derde meerderheid.
|
lel
Ik geloof niet dat mij zoveel plezier gegund wordt. Dus ik hou de hoera berichten op zak. Maar een regering met CD&V en zonder VLD zou de miserie naar de Vlaamse regering transporteren, en dat is zowat een natte droom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat folietje van Waalse blokkering en collaboratie daarvoor van CD&V en OVLD overblijvend in MichelI kost het land minstens twee jaar totale stilstand. :-D en dat terwijl het Waalse geld weer op is, dit kan niet blijven duren. |
Citaat:
On topic : 8 partijen, vooral doen :-D |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be