![]() |
Verlengd weekend
![]() |
T wordt een verwenweekendje Utrecht met een concertje op zondag. :)
|
Morgen rustig starten , werkplaats opruimen.
Zondag een oude motorscooter herleiden tot onderdelen. Maandag genieten van het leven. |
Citaat:
Maar alez, veel plezier ;-) |
Citaat:
Morgen boodschappen, roze nagellak, een surprise egg,... halen. Grote kuis en opruimen voor verhuis. Ook zullen we hier maandag mss even het groenere gras opzoeken. |
Gaan op 11 november de Vlaams Nationalisten niet werken uit protest tegen de verloren oorlog? 8O
|
Citaat:
11 november 11 na 11 1918 is in Versailles het verdrag getekend. En was die oorlog verloren door de Vlaams nationalisten? Mij leekt het eerder de eerste overwinning. Et pour les Flamands la même chose. En daar ging het mis voor de Waalse officieren. Als je de helft van je manschappen verwaarloosd, dan heb je daar niet veel aan. |
Dit weekend 11 novembervieringen+Concert Duitsland.
PS Het gras kan niet groener dan het gras in mijn tuin. |
Citaat:
Iedereen leeft maar één keer, beter van elke dag genieten! :) |
11 november vieringen...
Wat gebeurt er dan allemaal? En is er groen gras aanwezig? |
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij gebrek hieraan gaan wij op dit forum op 11 november memes van Kaiser Wilhelm posten. |
:grootned: gewoon slimmer.
|
Citaat:
da's spijtig. Mijn tricolore plakt aan de swastica met Leopold3 levensgevend vocht. De pure zijde Vlaamse Leeuw hier daarentegenover word na elke uithanging tot in het detail nagekeken, gereinigd en klaargemaakt voor opslag. Net zoals mijn St Jansboog. |
Citaat:
|
Citaat:
Concert. Gedaan Winkelen in Nederland. Nog tijd tot 21u. :) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be