![]() |
Niet in de stad gaan/blijven wonen en dan klagen over wijken vol vreemdelingen....
Eigen schuld, dikke bult.
Hou dat laf gewauwel van 'wij worden weggepest' maar voor uzelf. Kloten hebben om massaal terug de stad in te palmen is de boodschap. De pot op met stemhok strijders die liever in een onnozele fermette of betonnen designer constructie op 'het platteland' gaan wonen. |
Maar ik wil helemaal niet in 't stad wonen :???:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een van hun grote middeltjes is de buurt totaal te laten verloederen; vuil overal rondstrooien, straatlawaai en zoveel meer... en iedereen die zich niet wil aanpassen aan hen wordt buitengekeken of buitengewerkt... Jouw zever om daar te blijven wonen is zuiver volksbedrog... Het is aan de openbare instellingen, waar er zogezegd voor gekozen werd om orde op zaken te stellen, maar die houden zich beter met wat anders bezig... Ten andere als ze het wat te correct ter harte nemen is Unia er nog om hen op hun vingers te tikken... |
Citaat:
|
Citaat:
En voor zover ik weet, werk jij zelfs niet? :? |
Uit de zak van de zus van B.DW ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een speciale categorie mensen: zelf aan de uier van de staat hangen en toch heelder dagen het forum volschrijven met te zeggen 'wij betalen al die profiteurs'.
|
Citaat:
Voor mij zelf, ik heb mijn tijd gehad... |
Citaat:
Zo lang jullie zo achterlijk blijven in jullie analyses van de werkelijkheid... Niet voor niets dat ze Vlaanderen zo diep in de zak zitten... |
Citaat:
|
Citaat:
Gemakkelijker volk om te bedriegen bestaat er niet... En daarrond heb je dan een hele gemeenschap die al even lomp is en zich in zak en as laat zetten... en dat terwijl ze denken dat zijzelf geen kwaad zouden kunnen want, volgens hen dragen zij wel bij aan de staat... Zo lang je niet verder kijkt dan je neus lang is... zo lang je aan de sprookjes blijft geloven die ze je van overal blijven vertellen... Hewel zo lang zal je blijven ploeteren in de stront... |
Citaat:
en/of waar ik graag ga wonen, da gade gij nie bepale hé. Ik blijf vinden dat de immigratie te massaal en veel te snel gebeurde, zodat de druk op die wijken/arbeidsplaatsen/sociale lasten/ ... zeer groot is, en helaas terecht komt op de kop van de minder begoede medemens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be