Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waarom geen asielcentra in Molenbeek of Sint Joost. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250770)

Witte Kaproen 12 november 2019 19:12

Waarom geen asielcentra in Molenbeek of Sint Joost.

Dat de asielcentra hoe langer hoe minder welkom zijn in de Vlaamse gemeenten is waarschijnlijk door iedereen nu wel begrepen .

De bange blanke man kent de asielzoekers en hun mentaliteit niet en vreest het ergste voor zijn wijk of dorp als er zich een asielcentrum meldt.

Het zou beter zijn moest men de asielcentra inplanten in gemeenten die nu al grotendeels bewoond worden door asielzoekers en hun afstammelingen.

Zij kennen de cultuur en de mentaliteit van de asielzoekers en het samenleven met een asielcentrum zal in die gemeenten zeker minder problemen geven .

dalibor 12 november 2019 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9166145)
Dat de asielcentra hoe langer hoe minder welkom zijn in de Vlaamse gemeenten is waarschijnlijk door iedereen nu wel begrepen .

De bange blanke man kent de asielzoekers en hun mentaliteit niet en vreest het ergste voor zijn wijk of dorp als er zich een asielcentrum meldt.

Het zou beter zijn moest men de asielcentra inplanten in gemeenten die nu al grotendeels bewoond worden door asielzoekers en hun afstammelingen.

Zij kennen de cultuur en de mentaliteit van de asielzoekers en het samenleven met een asielcentrum zal in die gemeenten zeker minder problemen geven .

Het klein Kasteeltje is u niet bekend?

Witte Kaproen 12 november 2019 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9166150)
Het klein Kasteeltje is u niet bekend?

Zeer goed bekend ,ik heb er nog mijn "drie dagen " gedaan.

Maar het "Klein Kasteeltje" ligt niet in Molenbeek of Sint Joost maar in Brussel.

Bent U al eens in Brussel geweest Dali ?

Dadeemelee 12 november 2019 19:21

Citaat:

Informeer u. Brussel heeft het meeste opvangcentra.

https://www.fedasil.be/nl/opvangcentra

Edit: je voetbalkennis is stukken beter. :lol:

dalibor 12 november 2019 19:23

Het pyronationalisme in de praktijk.

Witte Kaproen 12 november 2019 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9166153)

Maar geen enkel in Molenbeek of Sint Joost.

Witte Kaproen 12 november 2019 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9166155)
Het pyronationalisme in de praktijk.

Hoera de tegenargumenten zijn alweer op.

Het schelden begint.

Zo kennen we onze Belgicisten :-)

Dadeemelee 12 november 2019 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9166156)

Hebt ge al eens gezien hoe groot St. Josse is?

Edit: ik zou er eentje in Brasschaat zetten.

dalibor 12 november 2019 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9166158)
Hoera de tegenargumenten zijn alweer op.

Het schelden begint.

Zo kennen we onze Belgicisten :-)

Ja. Dan is het veel sterker om te zeggen dat het Klein Kasteeltje niet in Molenbeek ligt. Dat is zo. Het ligt langs het kanaal en Molenbeek is aan de overkant. Van dat soort pietluttigheden maak jij een specialiteit.

Zipper 12 november 2019 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9166156)

Idd, lekker bij hun soort- en geloofsgenoten. Eind jaren 70 heb ik nog even in St.Joost (toen nog een gezellige Brusselse gemeente, vandaag is het voor 90% islamitisch) gewoond, mijn ouders zijn daar toen een jaar conciërge geweest.

Libro 12 november 2019 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9166159)

Ik ken een groot gebouw in Laken waar ze ondergebracht kunnen worden. Dan dienen die 750.000 liter stookolie per jaar tenminste niet om lege kamers te verwarmen.

Pandareus 12 november 2019 19:40

Citaat:

Grimbergen lijkt me een schitterende vestiging voor een extra groot vluchtelingencomplex. Nu er zekerheid is dat er toch geen stadion komt kan men best die nutteloze ruimte productief inzetten. In afwachting van de bouw van dat asielzoekerscomplex kunnen ze een paar honderd asielzoekers huisvesten in het klooster van Grimbergen. Veel volk is daar toch niet meer nu.

Zipper 12 november 2019 19:40

Citaat:

Kort bijeen is warm, zeker met de winter die eraan komt.

Guinevere 12 november 2019 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9166153)

Ja idd, in de steden zijn de gebouwen meestal al benut als asielcentrum of iets anders.

Dadeemelee 12 november 2019 19:45

Ninove lijkt mij ook een geschikte plaats. Dan kan de lokale vetgans daar hinderlijke illegalen veilig huisvesten.

fred vanhove 12 november 2019 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9166163)
Idd, lekker bij hun soort- en geloofsgenoten. Eind jaren 70 heb ik nog even in St.Joost (toen nog een gezellige Brusselse gemeente, vandaag is het voor 90% islamitisch) gewoond, mijn ouders zijn daar toen een jaar conciërge geweest.

Of tussen de Brusselaars in de Vlaamse rand.

Witte Kaproen 12 november 2019 20:00

Citaat:

Sint Joost is klein ,maar er zijn veel goedkope hotels in Sint Joost,waar je makkelijk asielcentra kan van maken .

Molenbeek is een van de grotere Brusselse gemeenten en daar is veel plaats voor asielcentra.

Witte Kaproen 12 november 2019 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9166162)
Ja. Dan is het veel sterker om te zeggen dat het Klein Kasteeltje niet in Molenbeek ligt. Dat is zo. Het ligt langs het kanaal en Molenbeek is aan de overkant. Van dat soort pietluttigheden maak jij een specialiteit.

Aardrijkskunde is blijkbaar niet Uw beste vak ,

als je een grens een pietluttigheid noemt.

Witte Kaproen 12 november 2019 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9166171)
Grimbergen lijkt me een schitterende vestiging voor een extra groot vluchtelingencomplex. Nu er zekerheid is dat er toch geen stadion komt kan men best die nutteloze ruimte productief inzetten. In afwachting van de bouw van dat asielzoekerscomplex kunnen ze een paar honderd asielzoekers huisvesten in het klooster van Grimbergen. Veel volk is daar toch niet meer nu.

Er wonen ook buitenlandse paters in de abdij van Grimbergen ,Panda.

Dus die Paters doen al hun deel van het opvangwerk.

Bij mijn weten woont er geen enkele buitenlander in het Paleis van Laken .

Zipper 12 november 2019 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9166214)
Er wonen ook buitenlandse paters in de abdij van Grimbergen ,Panda.

Dus die Paters doen al hun deel van het opvangwerk.

Bij mijn weten woont er geen enkele buitenlander in het Paleis van Laken .

Idd, daar wordt jaarlijks 750.000liter mazout verbrast, om een zo goed als leeg kasteel te verwarmen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be