![]() |
Waarom geen asielcentra in Molenbeek of Sint Joost.
Dat de asielcentra hoe langer hoe minder welkom zijn in de Vlaamse gemeenten is waarschijnlijk door iedereen nu wel begrepen .
De bange blanke man kent de asielzoekers en hun mentaliteit niet en vreest het ergste voor zijn wijk of dorp als er zich een asielcentrum meldt. Het zou beter zijn moest men de asielcentra inplanten in gemeenten die nu al grotendeels bewoond worden door asielzoekers en hun afstammelingen. Zij kennen de cultuur en de mentaliteit van de asielzoekers en het samenleven met een asielcentrum zal in die gemeenten zeker minder problemen geven . |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het "Klein Kasteeltje" ligt niet in Molenbeek of Sint Joost maar in Brussel. Bent U al eens in Brussel geweest Dali ? |
Citaat:
https://www.fedasil.be/nl/opvangcentra Edit: je voetbalkennis is stukken beter. :lol: |
Het pyronationalisme in de praktijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het schelden begint. Zo kennen we onze Belgicisten :-) |
Citaat:
Edit: ik zou er eentje in Brasschaat zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ninove lijkt mij ook een geschikte plaats. Dan kan de lokale vetgans daar hinderlijke illegalen veilig huisvesten.
|
Citaat:
Of tussen de Brusselaars in de Vlaamse rand. |
Citaat:
Molenbeek is een van de grotere Brusselse gemeenten en daar is veel plaats voor asielcentra. |
Citaat:
als je een grens een pietluttigheid noemt. |
Citaat:
Dus die Paters doen al hun deel van het opvangwerk. Bij mijn weten woont er geen enkele buitenlander in het Paleis van Laken . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be