![]() |
En net toen ik wilde mijn auto opladen.
|
Citaat:
Alleen de diesels en de benzinners rijden nog. Wat nu? Micelle..... wat moeten we doen???? We staan stil!!! |
![]() |
:lol:
|
![]() :rofl: https://www.bd.nl/waalwijk/automobil...ww.google.com/ "Tankslang vergeten" Citaat:
|
Citaat:
al eens voor gehad dat de slang gelukkig niet paste ook, dan was ik diesel in ne naft aan t proberen doen, of omgekeerd, dat weet ik nu niet meer juist was met ne geleende mobilhome. :p |
Als de weg toch gesloten is omdat niemand er door kan, dan maakt het niet veel uit.
En als je wel door kan, en je batterijen waren opgeladen net voor de stroompanne, dan maakt het ook niet veel uit. Maar toegegeven: er zijn streken waar de mobiliteit anders georganiseerd moet worden dan in onze streek. Ook de elektriciteitsbevoorrading is niet overal even gemakkelijk. Net zoals de afstand van de petrolfabriek niet gelijk is voor iedereen. |
Citaat:
Er zijn zo van die speciale vrachtwagens, die hun taak is om hier en daar een tank te gaan vullen. Daar hebben ze in de nabijheid tankzuilen geplaatst. |
|
Citaat:
Toen ik zonder stroom viel kon ik ook niet meer op bol.com Zei de gestrande. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook geen led-zaklamp of licht met batterijen? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ff denken op 5 minuten sta ik in NL. Met de fiets wat langer. ;-) |
Citaat:
En als er hier in de kelder niets binnenkomt wegens panne, dan werken de pompen van het benzinestation hier om de hoek ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Of een mechanische. Zoals de camions gebruiken om te leveren. |
Citaat:
Maar daar ben je niet veel mee als je geen stroom hebt om te laden. |
|
Citaat:
Wij hebben het over het algemeen, wij kijken verder dan onze neus lang is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be