![]() |
Lotti goes NSV
![]() No comment... |
:rofl:
Helmut Lotti is naar verluid een oud-VNJ'er. Afijn, zo'n foto met z'n zatte botten laten maken en het zich dan nadien beklagen omwille van de platte commercie. :lol: Hij moet het maar weten... |
Citaat:
|
Die ogen :rofl:
|
Lotti heeft reeds toegegeven dat hij absoluut niets van studentenclubs kent en dat hij gewoon met een aantal fans op de foto ging staan. :-)
Er stond in de krant dat Lotti "razend is op de vlaams-nationalisten" die de foto misbruikt hebben. Het Vlaams Belang wou hem zelfs al erelid maken... :lol: |
Citaat:
|
Met die links vanvoor gaat ge toch niet vrijwillig op de foto staan zeker...
|
Wat doet Justine Henin (links van Lotti) als echte Walin bij het NSV ?
|
Zeg jongen, wat hebt gij gesnoven opdat dat mens u aan ons aller Justine doet denken? ;)
|
Citaat:
Maar als ik die foto zo eens bekijk. Als dat de toekomstige VB-sters moeten worden, amai dan gaan ze er ook niet op vooruit. Men kan de VB-top veel verwijten, maar de schoonste vrouwen doen ze toch zelf binnen (Anke VDM, Marie-Rozeke,...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schone petjes...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat die foto op geen zier trekt, ziet elk klein kind ... (schone photo-shop moet ik zeggen :) )
Las nog ergens dat Lotti de maker hiervan een proces gaat aandoen (volgens zijn manager Piet Roelen) ... |
Naja, last week's news, maar de Lotti is precies toch goed zat, :lol:. Had ik niet verwacht van meneertje "mama, ik hou van jou" :lol:
|
Goor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be