![]() |
Asielzoekers beschieten Belgische vrachtwagenchauffeur in Frankrijk
Zo ziet u maar weer wat een gezelligerds het zijn.
Gezellig voor de chauffeurs :roll: |
Citaat:
![]() ![]() |
9 hulzen op de grond...
|
Het waren geen asielzoekers die schoten maar "passeurs" die op elkaar schoten.
"Selon nos informations, un règlement de comptes entre passeurs de migrants serait ?* l'origine de cette fusillade qui n'a pas fait de victimes. Des bandes de passeurs se disputent le secteur car ces migrations clandestines représentent un business et un marché juteux, attirant les convoitises. Les aires d'Usseau et Antran (et leurs forêts, les communes voisines...) sont très prisées par les passeurs depuis trois ans. Régulièrement, des migrants font l'objet de contrôles d'identité et d'interpellations par les gendarmes. Une enquête judiciaire a été ouverte et confiée ?* la Section de recherches (SR) de Poitiers." https://www.centre-presse.fr/article...s-sur-l-a.html |
Citaat:
Ik was me al aan het afvragen wat die asielzoekers er bij zouden winnen bij wapendracht en wapengebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
t zal wel weer aan mij liggen zeker? 8O8O8O |
Citaat:
Maar ken jij het nadeel ervan, vb. op momenten dat je in een vreemd land bent waar wapenbezit gereglementeerd is? |
Citaat:
jij hebt het over illegalen met een voorliefde voor legaliteit, zeker? :lol: |
Wat niet belet om aan te klagen aan diverse politici, dat die actuele situatie van legale migranten, illegale migranten, transmigranten en asielzoekers al heel lang uit de hand gelopen is.
|
Citaat:
Maar ja, zij hebben er geen oplossing voor en dus de boel maar verder laten verrotten tot de hele kermes in elkaar stort en maar hopen dat zij in hun ivoren toren de laatste zullen zijn om aangepakt te worden... |
Citaat:
|
Citaat:
Als het dan nog een amalgaam is van dit alles, dan zitten we serieus in de stront... En ik heb zo mijn vermoedens.:-( |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe lang zal de grote opkuis van die invallers nog op zich laten wachten? … lees zojuist dat het de lieverdjes waren die de asielzoekers als handelswaar uitbuiten, maar eigenlijk maakt dat geen verschil uit. Dat asielgedoe met bijpassende komedie moet keihard worden aangepakt voor het te laat is! Straks lopen de burgers nog met een geweer om veilig de straat te kunnen oversteken... Alhoewel, "veilig"... |
De volgende aanval op een vrachtwagenchauffeur.
Trucker net over Limburgse grens aangevallen door transmigranten “met speren” Citaat:
Als de vrachtwagenchauffeurs hun werk niet meer naar behoren kunnen doen daar zij het gevaar lopen aangevallen te worden zal zich dat uiteindelijk vertalen in dat zij de zaken/waren die wij bestelden (eten/meubelen/andere bestellingen) niet meer op tijd zullen kunnen afleveren. Maar politici blijven het 'wir schaffen das' nog steeds maar hoog in het vaandel dragen. Gaat dit wel de juiste/goede weg op denk ik dan? :| Trop c'est trop is wel op zijn plaats bij de met speren aangevallen zijnde chauffeurs. :roll: |
Citaat:
Build that wall! Build that wall! |
Citaat:
Maar bij het vouwen van dat soort van muurtjes kwam ik laatst een foto tegen van een neger die er in verstrengeld geraakt was en de vlijmscherme mesjes van de prikkeldraad hem een gratis scheerbeurt gegeven hadden. Onder dat artikel stond dat men de mesjes zou gaan verwijderen uit de prikkeldraad dus maakt men het ze even wat gemakkelijker. :roll: |
Citaat:
Met daartussen een mijnenveld, en volautomatische killerdrones! |
Citaat:
De grensbewakers mogen niet schieten op de illegale asielzoekers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be