![]() |
Droge januari?
Doe jij mee?
Niet drinken in januari? Onbespreekbaar voor Macron https://www.standaard.be/cnt/dmf20191120_04727009 Citaat:
|
ik doe mee, maar ik ben al begonnen, en ik pik daarna ook nog Tournée Minerale mee.
daarna zit ik in voorbereiding voor een wedstrijd in september, voor eind september wordt t ook niks dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik volgend jaar oktober terug twee glazen wijn drink, dan zie je weer zatte posts van mij passeren op fb. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mijn j hangen mijn kinderen dan aan den telefoon, allez pa, zoiets post te toch niet, uw collega's en iedereen zit daarop! Ikke dan : als er ene bij is die minder drinkt, die mag iets zeggen. :-P:lol: |
Het gaat Anna List weer tot een paar hilarische posts dwingen, hij kan zich niet controleren, maar ik drink nooit op professionle events of op het werk.
Niet omdat het niet gezond zou zijn of blahblah, maar omdat ik ten alle tijden scherp van geest wil zijn in die omgeving. De overdossien fruitsap en cola zero zijn dus mijn deel in januari op de veelvuldige recepties. |
Het gaat wel over de maand januari hé.
Nieuwjaarsbijeenkomstje bij de familie, de schoonfamilie, wat voorkeur-verdere-familie, de sportclub, een hobbyclub, de buren, het werk met de baas, het werk met de ondergeschikten, de gemeente ... |
Citaat:
Of mogen ze gewoon niet weten dat jij drinkt? Ik vermoed dat t terecht is. En Anna kan zich niet controleren? Twee glazen wijn op één jaar zou ik nu niet precies aan controleverlies wijten. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal wellicht met die 50% minder last hebben dan een Tavek met 10% of zo. |
Citaat:
Of in een sportclub liggen zuipen 8O Bende hypocriete losers. |
Zuipen zuipen ... denken jullie dat Macron niet meedoet omdat hij heelder dagen wilt zuipen?
|
Citaat:
Ach, als je maar iets vind om op de man te spelen als uw hypocriet vlaams-wezen weer eens open en bloot ligt. Nietwaar ? |
Citaat:
Je hebt al op dit forum geclaimd dat je niet van plan bent oud te worden, dus je bezorgdheid over "gezondheid" is zo gefaked als het maar kan. |
Citaat:
Dus nee, ik voel geen schroom om over jouw drankprobleem te zwijgen. |
Citaat:
Dus neen, als ik u, of uw geloofsgenoten, aanval, is dat zeer doelbewust en geen lapsus. |
Citaat:
ik hoop voor u dat ge zat waart bij t neerschrijven van zoveel hatelijk gebral. |
Wat is het volgende? rammadammen? Fuck een droge januari.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be