![]() |
Open VLD: ‘Laat euthanasie toe bij dementen’
Zoals het geschreven staat in het artikel klinkt het anders wel héél als een etnische zuivering? Misschien las ik het wel weer verkeerd? Lang een huurder gehad die licht tot soms zwaar dementeerde maar best goed haar plannetje nog kon trekken. Uiteindelijk is zij op aanraden en hulp van enkele familieleden toch naar een ouderlingengesticht gegaan. Men moet daar natuurlijk wel verschil in maken want er zijn ook mensen die door dementie een beetje van de wereld af zijn tot zelfs wilsonbekwaam zijn. Ik ben van mening dat hij/zij/de familie daar zelf voor staat wat men doet. Citaat:
Of moeten we het zien als Soylent Green? Citaat:
|
Mensen met een partijkaart van Open VLD komen in aanmerking.
Nu, op voorhand iets regelen voor het geval je niet meer goed bij zinnen bent lijkt mij wel verstandig. Alleen: wat bij oprechte spijt in een helder moment? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de VLD willen ze écht wel alle NV-A kiezers weg he |
Citaat:
Ik ben er wel voor te vinden. Het recht om te kunnen beslissen dat ge niet wilt eindigen als bijna-lege schil. |
Euthanasie bij dementen? We zitten hier op het randje van moord, van de eliminatie van niet 'productieve' mensen in de maatschappij omwille van de 'kost' om hen een menswaardig leven te bieden. Een idee waar ik sommige 'liberalen' wel mee zie afkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het land staat op failliet en VLD heeft niets hoogdringender om over te praten... Of moet ze zo haar intrede in de Belgische regering onder Francofone anti-Vlaamse vlag verdonkermanen... |
Citaat:
|
Citaat:
Niet voor een ander. |
Onze toekomst ziet er maar bescheten uit.
Iedereen zal ziek eindigen. Iedereen mag er zich aan verwachten dat hij/zij zijn spuitje zal krijgen. Allemaal om niet te moeten toegeven dat we zonder geneesmiddelen zitten. En omdat het lastig is een oude zieke mens te verzorgen. Wacht maar...iedereen komt aan beurt. |
Citaat:
Zullen zij dan onder dwang hun euthanasie-infuus toegediend krijgen omdat ze het vroeger aangevraagd hebben en nu dement zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be