![]() |
Jonge gezinnen trekken weg uit de stad
https://m.standaard.be/cnt/dmf201911...=3402437416340
Citaat:
Ik heb bv altijd in de stad gewoond, mijn familie ook, dus voor mij is wegtrekken net moeilijker... |
‘Mensen hebben er geen problemen mee dat er andere etniciteiten op de school van hun kinderen zitten, maar “het mag niet te veel zijn”.
Wel, wel, wel...…..:| |
Citaat:
|
"Geen tuin en altijd parkeermiserie" was nochtans de reden waarom wij niet kozen voor een stadscentrum. Staat ook in dit artiekel.
Appartementen in de stad zijn voor uitstek geschikt voor bejaarden die dicht bij alles willen zitten. |
Welke autochtoon met gezond verstand wil zijn kinderen laten opgroeien tussen de bruine en allachtonen?
|
Citaat:
Parkeermiserie: ja, tenzij je weinig met de auto rijdt of een garage huurt. Bejaarden op den buiten: soms denk ik ook van wat voor sukkeltjes dat moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren op evergem 25€ boete gehad. Ik was 2 minuten in de bank. En omliggende mag je meestal maar 30 minuten parkeren. Wat zeggen ze dan? Laat uw auto buiten de stad en kom met de bus? Dat gaat ook al niet zomaar meer tenzij 10€ per dag op hun parkings. |
Citaat:
Al dat geblaas is voor niks nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is miserie door super gierigheid en gezaag. Een paar centjes in de automaat droppen is teveel gevraagd ? |
Citaat:
Maakt u zich maar helemaal geen zorgen over mijn buurt. Maak u liever zorgen over uzelf en hoe u als ongelovige gaat rotten in de hel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be